Μπορείτε να τα προσαρμόσετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. 😊

Pin it

Επιμέλεια ιστοχώρου: Διον.Κ.Παρούτσας

Σχεδιασμός καριέρας και θεωρητικό υπόβαθρο

Στη σελίδα αυτή υπάρχουν περίπου 100 σχέδια μαθημάτων που αφορούν την διδασκαλία δεξιοτήτων σχετικών με την επαγγελματική επιτυχία και την σωστή επιλογή επαγγέλματος, που μπορεί να οδηγήσει τους μαθητές μας στον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης καριέρας. Τα μαθήματα ξεκινούν από το Νηπιαγωγείο και επεκτείνονται ως την Γ' Λυκείου και μπορούν να διδαχθούν τόσο στο πλαίσιο των Εργαστηριών Δεξιοτήτων, (όταν η τάξη προβλέπει την αντίστοιχη διδασκαλία), ή και εκτός αυτού του πλαισίου. Κάντε κλικ στον τίτλο του κάθε μαθήματος για να κατεβάσετε το αντίστοιχο αρχείο pdf. Όλα τα μαθήματα προέρχονται από το Υπουργείο Παιδείας της Νεμπράσκα των ΗΠΑ.

Οι δεξιότητες που διδάσκονται προκειμένου οι μαθητές μας να διευκολυνθούν στην επιλογή του σωστού για αυτούς επαγγέλματος, είναι οι εξής:

1. Εφαρμογή κατάλληλων ακαδημαϊκών και τεχνικών λύσεων

2. Αποτελεσματική και κατάλληλη επικοινωνία

3. Συμβολή στην επιτυχία του εργοδότη και της κοινότητας

4. Αντίληψη του προβλήματος και επιμονή στη λύση του

5. Χρήση κριτικής σκέψη

6. Επίδειξη καινοτομίας και δημιουργικότητας

7. Εφαρμογή ηθικής ηγεσίας και αποτελεσματικής διαχείρισης

8. Παραγωγική λειτουργία εντός της ομάδας και αποδοχή διαφορετικότητας

9. Χρήση τεχνολογίας

10. Προσωπική εμπλοκή στην επιλογή επαγγέλματος

11. Ενδιαφέρον για προσωπική και οικονομική πρόοδο

Στα παρακάτω πλαίσια αναφέρονται μόνο οι αριθμοί τους, ωστόσο αν οδηγήσετε το ποντίκι πάνω από κάθε αριθμό, θα εμφανιστεί η επεξήγηση της διδασκόμενης δεξιότητας.

Μέχρι την 5η Νοεμβρίου 2023 είχαν μεταφραστεί τα πρώτα 46 μαθήματα. Η δουλειά προχωράει αργά, ωστόσο αν ξέρετε αγγλικά μπορείτε να μεταφράστε μόνοι σας τα σχέδια και να κάνετε το μάθημα.

99 Σχέδια μαθημάτων

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

1. Γίνομαι φίλος

Τάξη: Νηπιαγωγείο

Οι μαθητές:

• θα μιλήσουν για τις ιδιότητες ενός καλού φίλου.

• θα δείξουν διάφορους τρόπους για να γίνουν καλοί φίλοι.

• θα χρησιμοποιήσουν στρατηγικές για να οικοδομήσουν εργασιακές σχέσεις με άλλους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  7,  10,  11

2. Βάζω στόχους

Τάξη: Νηπιαγωγείο

Οι μαθητές:

• θα ορίσουν τι είναι στόχος.

• θα αναγνωρίσουν πώς να εργάζονται σκληρά και να χρησιμοποιούν στρατηγικές για την επίτευξη στόχων.

• θα καταλάβουν ότι η θέση στόχων οδηγεί στην επιτυχία στον εργασιακό τομέα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  5,  6,  10,  11

3. Φτιάχνω χαρακτήρα

Τάξη: Νηπιαγωγείο

Οι μαθητές:

• θα αναγνωρίσουν ότι οι πράξεις τους δείχνουν τον χαρακτήρα τους.

• θα διακρίνουν ποια στοιχεία του χαρακτήρα τους είναι απαραίτητα για μια μελλοντική καριέρα.

• θα εξηγήσουν πώς τα καλά στοιχεία του χαρακτήρα τους είναι σημαντικές δεξιότητες ετοιμότητας σταδιοδρομίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  7,  10

4. Συμπάθειες και αντιπάθειες

Τάξη: Νηπιαγωγείο

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν τις προτιμήσεις και τις αντιπάθειές τους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  10

5. Δείχνω υπευθυνότητα

Τάξη: Α Δημ.

Οι μαθητές:

• θα περιγράψουν πώς η υπεύθυνση συμπεριφορά, χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης.

• θα προβλέψουν τις συνέπειες της μη επίδειξης υπέυθυνης συμπεριφοράς.

• θα προσδιορίσουν τις κατάλληλες για την ηλικία τους ευθύνες.

• θα εξερευνήσουν στρατηγικές που μπορούν να τους βοηθήσουν να είναι πιο υπεύθυνοι.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  3,  8,  10,  11

6. Συνεργασία

Τάξη: Α Δημ.

Οι μαθητές:

• θα συσχετίσουν τις έννοιες της συνεργασίας και της ομαδικής εργασίας.

• θα ασκηθούν στη συνεργασία για έναν κοινό σκοπό με κοινό όφελος.

• θα ερμηνεύσουν πώς αισθάνεσαι όταν βοηθάς κάποιον και όταν δέχεσαι βοήθεια.

• θα αξιολογήσουν τη σημασία της επικοινωνίας όταν συνεργάζονται με άλλους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  8,  10

7. Στόχοι, Στόχοι, Στόχοι

Τάξη: Α Δημ.

Οι μαθητές:

• θα διατυπώσουν τη διαδικασία και τα οφέλη του καθορισμού στόχων.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  4,  5,  8,  10

8. Δείτε την Κοινότητά μας

Τάξη: Α Δημ.

Οι μαθητές:

• θα αναγνωρίσουν ότι οι βασικές εκπαιδευτικές δεξιότητες είναι απαραίτητες στον επαγγελματικό χώρο σε όλη την κοινότητα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  10

9. Εγώ στην εργασία

Τάξη: Α Δημ. (Περιέχει παραμύθι/κόμικ για διάβασμα)

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν διαφορετικές θέσεις εργασίας σε όλη την κοινότητα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  3,  6

10. Βοηθάμε στο σχολείο

Τάξη: Α Δημ.

Οι μαθητές:

• θα αναγνωρίσουν τις εργασίες που τους αρέσουν και δεν τους αρέσουν.

• θα αντιληφθούν ότι μερικοί άνθρωποι επιλέγουν το επάγγελμά τους με βάση το τι τους αρέσει να κάνουν.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  3,  5,  6,  8,  10

11. Τι παπούτσια θα φορέσεις;

Τάξη: Α Δημ. (Περιέχει παραμύθι/κόμικ για διάβασμα)

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν διάφορα επαγγέλματα και θα διαπιστώσουν ποιες δεξιότητες ή εργαλεία απαιτούνται για αυτά.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  5,  6,  7,  10

12. Όταν μεγαλώσω

Τάξη: Α Δημ. (Περιέχει παραμύθι/κόμικ για διάβασμα)

Οι μαθητές:

• θα φτιάξουν μια λίστα εργαζομένων στο σχολείο και στην κοινότητα και θα ερευνήσουν σε ποια "επίσημη" επαγγελματική ομάδα ανήκει η δουλειά που κάνουν.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  3,  5,  6,  10

13. Μια δουλειά στο ΣΤΕΜ

Τάξη: Β Δημ. (Περιέχει παραμύθι/κόμικ για διάβασμα)

Οι μαθητές:

• θα αναγνωρίσουν διαφορετικές επιλογές σταδιοδρομίας STEM στην κοινότητα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  9,  10

14. Επιλέξτε το μονοπάτι σας

Τάξη: Β Δημ. (Περιέχει παραμύθι/κόμικ για διάβασμα)

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν δραστηριότητες και ενδιαφέροντα που σχετίζονται με τη σταδιοδρομία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  4,  5,  6,  7,  8

15. Βάλε στόχο όπως ο Ποντικούλης

Τάξη: Β Δημ. (Περιέχει παραμύθι/κόμικ για διάβασμα)

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν ποιες στρατηγικές βοηθούν στον καθορισμό και στόχων που θα οδηγήσουν σε ακαδημαϊκή και επαγγελματική επιτυχία.

• θα εξετάσουν πώς οι τρέχουσες αποφάσεις επηρεάζουν τη μελλοντική τους σταδιοδρομία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  4,  10

16. Οι δουλειές στην πόλη μας

Τάξη: Β Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν διάφορους επαγγελματικούς χώρους στην κοινότητα.

• θα περιγράψουν γιατί οι επιχειρήσεις είναι χρήσιμες σε μια κοινότητα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  4,  5,  7,  10,  11

ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

17. Επίλυση Συγκρούσεων

Τάξη: Β Δημ.

Οι μαθητές:

• θα θυμηθούν γιατί είναι σημαντικό να είμαστε ήρεμοι όταν προσπαθούμε να επιλύσουμε μια σύγκρουση.

• θα περιγράψουν πώς η επίλυση συγκρούσεων απαιτεί από κάποιον να είναι ανοιχτόμυαλος και να ακούει την πλευρά του άλλου .

• θα αξιολογήσουν γιατί ο συμβιβασμός είναι μια καλή στρατηγική για την επίλυση συγκρούσεων.

• θα μάθουν να χρησιμοποιούν φράσεις με το «εγώ» αντί για το «εσύ» όταν συζητούν ένα πρόβλημα.

• θα μάθουν την χρήση των βαθιών αναπνοών για να ηρεμήσουν και να ελέγξουν τα συναισθήματά τους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  8,  10

18. Σεβασμός

Τάξη: Β Δημ.

Οι μαθητές:

• θα ερμηνεύσουν την έννοια του σεβασμού.

• θα αναφέρουν παραδείγματα συμπεριφοράς με σεβασμό.

• θα δώσουν παραδείγματα σεβασμού στο σπίτι, στο σχολείο, στην κοινότητα και σε μια δουλειά στο μέλλον.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  7,  8,  10,  11

19. Βάζοντας έξυπνους στόχους

Τάξη: Β Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν αποτελεσματικές στρατηγικές για τον καθορισμό στόχων και τον προγραμματισμό για την προώθηση της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής τους επιτυχίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  5,  6,  7,  10

20. Κάποια μέρα στο μέλλον

Τάξη: Β Δημ. (Περιέχει παραμύθι/κόμικ για διάβασμα)

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν δραστηριότητες και ενδιαφέροντα που σχετίζονται με τη σταδιοδρομία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  5,  6,  10

21. Γίνομαι καλός φίλος

Τάξη: Γ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα αναγνωρίσουν τις συμπεριφορές ενός υπεύθυνου μαθητή.

• θα αξιολογήσουν τη σημασία της υπευθυνότητας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  4,  5,  7,  8,  10,  11

22. Δείχνω υπευθυνότητα

Τάξη: Γ Δημ. (Περιέχει παραμύθι/κόμικ για διάβασμα)

Οι μαθητές:

• θα μάθουν ποια είναι η συμπεριφορά ενός υπεύθυνου μαθητή.

• θα αξιολογήσουν τη σημασία της υπευθυνότητας.

• θα εντοπίσουν ενέργειες στο σχολείο, στο σπίτι ή στην κοινότητα που θα οδηγούσαν σε αρνητικές συνέπειες.

• θα μάθουν τον κατάλληλο τρόπο να αποδέχονται την ευθύνη των πράξεων τους και να ανταποκρίνονται στις συνέπειες που συνεπάγεται η αποποίηση της ευθύνης.

• θα προβλέψουν τι θα μπορούσε να συμβεί εάν δεν αποδίδονταν συνέπειες σε ακατάλληλες συμπεριφορές.

• θα δουν παραδείγματα για τι σημαίνει να είσαι υπεύθυνος για τον εαυτό του, τους φίλους, την οικογένεια και την κοινότητα.

• θα αντιληφθούν τον τρόπο με τον οποίο η ανάληψη ευθύνης στο χώρο εργασίας είναι σημαντική για την επαγγελματική επιτυχία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  3,  5,  7,  8,  10,  11

23. Το Μπίνγκο των επαγγελμάτων

Τάξη: Γ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν τίτλους σταδιοδρομίας, επαγγέλματα και επιλογές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κατάρτισης ή/και όρους επαγγελματικής ετοιμότητας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

24. Έρευνα σταδιοδρομίας

Τάξη: Γ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα ερευνήσουν πληροφορίες σταδιοδρομίας: τίτλους εργασίας, επιλογές εκπαίδευσης και κατάρτισης, απαιτούμενες δεξιότητες, περιβάλλοντα στο χώρο εργασίας και εισόδημα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  4,  5,  9,  10

25. Συνεργασία & Ομαδική εργασία

Τάξη: Γ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα γενικεύσουν πώς η συνεργασία με άλλους μπορεί να κάνει μια εργασία ευκολότερη.

• θα εντοπίσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη σωστή συνεργασία.

• θα επισημάνουν θέσεις εργασίας και μελλοντικά επαγγέλματα που απαιτούν από τους ανθρώπους να εργαστούν ως ομάδα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  3,  5,  7,  8,  10,  11

26. Αντιστοίχιση Επαγγελμάτων με σπουδές και Επαγγελματικές Δεξιότητες

Τάξη: Γ Δημ.

Οι μαθητές:

• Θα σκεφτούν και θα διαπιστώσουν μόνοι τους τις επαγγελματικές δεξιότητες που διαθέτουν ήδη πριν και μετά το μάθημα.

• Θα επισημάνουν τις επαγγελματικές δεξιότητες που απαιτούνται τόσο σπουδές όσο και στην αγορά εργασίας.

• Θα περιγράψουν τις επαγγελματικές δεξιότητες με δικά τους λόγια και θα μέσω παιχνιδιού ρόλων.

• Θα συνδέσουν τις διάφορες γνώσεις και δεξιότητες με διαφορετικά επαγγέλματα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  6,  8,  10,  11

ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

27. Επαγγελματικά Ενδιαφέροντα

Τάξη: Δ Δημ. (Περιέχει τεστ επαγ. προσανατολισμού με εικόνες)

Οι μαθητές:

• θα διερευνήσει δραστηριότητες στις οποίες θα συμμετάσχει με βάση τα δυνατά σημεία και τα ενδιαφέροντα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  9,  10,  11

28. Παιχνίδι ερωτήσεων με επαγγέλματα

Τάξη: Δ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν μια μεγάλη ποικιλία από επαγγέλματα και σχετικές πληροφορίες.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  10

29. Γίνομαι σωστός πολίτης

Τάξη: Δ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα συνειδητοποιήσουν πώς το υπόβαθρο και οι εμπειρίες τους επηρεάζουν τον τρόπο που βλέπουν τον κόσμο και αλληλεπιδρούν με άλλους ανθρώπους.

• θα αναγνωρίσουν και θα εξασκήσουν τις ευγενικές, προσεκτικές και υπεύθυνες συμπεριφορές ενός «Καλού Ψηφιακού Πολίτη».

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  3,  5,  9,  10,  11

30. Χειρισμός της πίεσης από την παρέα

Τάξη: Δ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν παραδείγματα θετικής και αρνητικής πίεσης από τους συνομηλίκους.

• θα αναπτύξουν στρατηγικές για να αντισταθούν στην αρνητική πίεση των συνομηλίκων.

• θα δώσουν παραδείγματα για τον τρόπο διαπραγμάτευσης της πίεσης των συνομηλίκων σε διάφορες καταστάσεις στο σχολείο, στην κοινότητα και στους χώρους εργασίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  4,  5,  7,  8,  10,  11

31. Ελληνικά Πανεπιστήμια

Τάξη: Δ Δημ.

Οι μαθητές:

• Οι μαθητές θα εξετάσουν όλους τους τύπους μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και θα δουν ποιες επιλογές υπάρχουν.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  5,  8,  9,  10,  11

32. Επίλυση Συγκρούσεων

Τάξη: Δ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα ορίσουν τη λέξη σύγκρουση και τη λέξη επίλυση.

• θα αναγνωρίσουν μια σύγκρουση όταν συναντήσουν.

• θα απαριθμήσουν διαφορετικές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται για την επίλυση μιας σύγκρουσης.

• θα αναγνωρίσουν ότι μπορεί να προκύψουν συγκρούσεις στο σχολείο, κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων στο σχολείο ή στην κοινότητα και στους χώρους εργασίας.

• θα αιτιολογήσουν γιατί είναι σημαντικό να είναι προετοιμασμένοι με δεξιότητες επίλυσης συγκρούσεων για ετοιμότητα κολεγίου και σταδιοδρομίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  4,  7,  8,  10,  11

33. Μια μέρα στη ζωή

Τάξη: Ε Δημ.

Οι μαθητές:

• θα κατηγοριοποιήσουν επαγγέλματα σε διαφορετικούς τομείς σταδιοδρομίας

• θα προσδιορίσουν ένα επάγγελμα που τους ενδιαφέρει και θα ψάξουν τι εκπαίδευση, δεξιότητες, εργαλεία και χώρους εργασίας απαιτεί.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  5,  6,  10

34. Διαδικτυακή Εξερεύνηση Καριέρας

Τάξη: Ε Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν μια μεγάλη ποικιλία επαγγελμάτων διαφόρων τομέων από τη λίστα που θα έχουν στη διάθεσή τους.

• θα αξιολογήσουν τις πληροφορίες τους για να βεβαιωθούν ότι χρησιμοποιούν αξιόπιστες και έγκυρες πηγές.

• θα προσδιορίσουν θέσεις εργασίας για κάθε τομέα που φαίνεται να τους ενδιαφέρουν προσωπικά αυτή τη στιγμή.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1, 2,  3,  5,  6,  7,  8,   9,   10,

35. Βρίσκω τα επαγγελματικά μου ενδιαφέροντα

Τάξη: Ε Δημ. (Περιέχει μικρό τεστ επαγ. προσανατολισμού)

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσουν τα αποτελέσματα μιας άτυπης απογραφής ενδιαφερόντων για να βοηθήσουν στην εξερεύνηση των δυνατοτήτων και των ενδιαφερόντων σταδιοδρομίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  5,  10

36. Διερεύνηση σταδιοδρομίας μέσω της σύγκρισης προϊόντων

Τάξη: Ε Δημ.

Οι μαθητές:

• θα περιγράψουν πολλαπλές σταδιοδρομίες που σχετίζονται με την παραγωγή διαφορετικών τελικών προϊόντων.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  5,  10

37. Βρίσκω τι δουλειά θα κάνω

Τάξη: Ε Δημ.

Οι μαθητές:

• θα ανακαλύψουν προσωπικά ενδιαφέροντα, επαγγελματικά ενδιαφέροντα και φιλοδοξίες.

• θα συγκρίνουν και θα αντιπαραβάλουν το πώς οι αποφάσεις εκπαίδευσης και κατάρτισης μπορούν να επηρεάσουν τις επιλογές σταδιοδρομίας.

• θα καταλάβουν πώς η αλλαγή των προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης αλλάζει τις επιλογές και τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  4,  5,  8,  9,  10

38. Φτιάχνω το όνομά μου

Τάξη: Ε Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν και θα αξιολογήσουν τον επαγγελματικό τους στόχο.

• θα απαριθμήσουν ερωτήσεις υψηλής προτεραιότητας που πρέπει να κάνουν σχετικά με τη λήψη αποφάσεων για τους στόχους τους.

• θα πραγματοποιήσουν ενημερωτικές συνεντεύξεις με ενήλικες στο εργατικό δυναμικό για να μάθουν για τη διαδικασία εξέλιξης της σταδιοδρομίας τους και να παρουσιάσουν τα ευρήματα.

• θα δημιουργήσουν μια επαγγελματική κάρτα για να εκπροσωπήσουν τον εαυτό τους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  5,  6,  10,  11

39. Σεβασμός Παντού

Τάξη: Ε Δημ.

Οι μαθητές:

• θα ορίσουν τον σεβασμό.

• θα δημιουργήσουν παραδείγματα τρόπων με τους οποίους δείχνουμε σεβασμό στο σχολείο, στο σπίτι και στην κοινότητα.

• θα προβλέψουν τις συνέπειες του μη σεβασμού στο σχολείο, στο σπίτι ή στην κοινότητα.

• θα αναγνωρίσουν γιατί ο σεβασμός είναι σημαντικός για την ετοιμότητα σταδιοδρομίας και την επιτυχία σε διαφορετικές θέσεις εργασίας σε διάφορους χώρους εργασίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  3,  5,  7,  8,  10,  11

40. Ομαδική δουλειά στην εργασία

Τάξη: Ε Δημ.

Οι μαθητές:

• θα αξιολογήσουν τις προσωπικές και ηθικές δεξιότητες που απαιτούνται για να εργαστούν με μια διαφορετική ομάδα ανθρώπων.

• θα αναλύσουν ποιες δεξιότητες είναι αποτελεσματικές για την ομαδική εργασία και γιατί η ομαδική εργασία είναι σημαντική στο σχολείο και στους χώρους εργασίας.

• θα αναλογιστούν τις δικές τους ικανότητες ομαδικής εργασίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  3,  4,  5,  7,  8,  10,  11

ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

41. Ανακαλύπτω ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει

Τάξη: Στ Δημ. (Περιέχει ενδιαφέρον τεστ επαγ. προσανατολισμού)

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσουν τα αποτελέσματα μιας άτυπης αξιολόγησης επαγγελματικών ενδιαφερόντων για να αποκτήσουν πρόσθετες πληροφορίες και να μπουν σε σκέψη για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  5,  9,  10

42. 3Υ = Υψηλές δεξιότητες + Υψηλός μισθός + Υψηλή ζήτηση

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

•θα ερευνήσουν ένα επάγγελμα για να προσδιορίσουν τον μισθό, τη ζήτηση στην αγορά εργασίας και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την άσκησή του στην Ελλάδα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  5,  9,  10,  11

43. Φανταστείτε τη μελλοντική σας καριέρα

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα διαμορφώσουν ένα μελλοντικό όραμα σταδιοδρομίας με τη χρήση της φαντασίας.

• θα γράψουν και θα μοιραστούν την εμπειρία τους και το μελλοντικό τους όραμα σταδιοδρομίας με άλλους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  6,  10

44. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Γεωργίας, Τροφίμων & Φυσικών Πόρων

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• Οι μαθητές θα κατηγοριοποιήσουν τα διάφορα επαγγέλματα στην ομάδα Γεωργία, Τρόφιμα & Φυσικοί Πόροι

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

45. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Αρχιτεκτονικής και Κατασκευών

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• Οι μαθητές θα κατηγοριοποιήσουν τα διάφορα επαγγέλματα στην ομάδα Αρχιτεκτονικής και Κατασκευών.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

46. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• Οι μαθητές θα κατηγοριοποιήσουν τα διάφορα επαγγέλματα στην ομάδα Οργάνωσης Επιχειρήσεων και Διοίκησης.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

47. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα τεχνών επικοινωνίας

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τίτλους εργασίας στο σύμπλεγμα σταδιοδρομίας των Συστημάτων Επικοινωνίας και Πληροφοριών.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

48. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Εκπαίδευση & Κατάρτιση #1

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και επαγγέλματα στον τομέα της Εκπαίδευσης και κατάρτισης..

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

49. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα εκπαίδευσης και κατάρτισης #2

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν διαφορετικά επαγγέλματα για να εντοπίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας στο σύμπλεγμα Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

• θα αναφέρουν τα επαγγέλματα των εργαζομένων που βλέπουν στο σχολείο τους και ανήκουν σε άλλες ομάδες εκτός της Εκπαίδευσης και της Κατάρτισης.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  10

50. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα των Οικονομικών

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα διερευνήσουν τους εργαζομένους και τα επαγγέλματα στο σύμπλεγμα των Οικονομικών Επιστημών.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

51. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Επιστημών Υγείας

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τίτλους επαγγελμάτων στο πλαίσιο της ομάδας των Επιστημών Υγείας

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

52. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Φιλοξενίας και Τουρισμού

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τίτλους εργασίας στο πλαίσιο της ομάδας σταδιοδρομίας Φιλοξενίας και Τουρισμού.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

53. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Ανθρωπίνων Υπηρεσιών

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τίτλους εργασίας στο σύμπλεγμα σταδιοδρομίας Ανθρωπίνων Υπηρεσιών.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

54. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Πληροφορικής

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και θα εξετάσουν προϊόντα και εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί από εργαζόμενους που συνδέονται με το σύμπλεγμα σταδιοδρομίας της Πληροφορικής.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

55. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Δίκαιο, Δημόσια Ασφάλεια, Διορθώσεις & Ασφάλεια

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τίτλους εργασίας στο σύμπλεγμα σταδιοδρομίας Νόμος, Δημόσια Ασφάλεια, Διορθώσεις και Ασφάλεια.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

56. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Κατασκευών

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τίτλους εργασίας στο σύμπλεγμα σταδιοδρομίας στη Βιομηχανία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

57. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα του Marketing

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τους τίτλους εργασίας της ομάδας σταδιοδρομίας Μάρκετινγκ.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

58. Εισαγωγή στον επαγγελματικό τομέα Μεταφορών, Διανομής και Εφοδιασμού

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τίτλους εργασίας στο σύμπλεγμα σταδιοδρομίας TD&L.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

59. Look2College

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα EducationQuest Look2College για να τον βοηθήσει να μπει στην πορεία προς το κολέγιο. +Οι μαθητές θα επικεντρωθούν σε:

Τι θέλω να γίνω;

Πώς θα φτάσω εκεί;

Πώς να επενδύσω στον εαυτό μου.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  7,  9,  10,  11

60. Μια αφίσα για το επαγγελματικό μου μέλλον

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα δημιουργήσουν μια οπτική αναπαράσταση των στόχων που θέλουν να επιτύχουν κατά τη διάρκεια του γυμνασίου.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  6,  10,  11

61. STEM σε όλους τους τομείς! STEM στα διαδικτυακά επαγγέλματα

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν επαγγέλματα που χρησιμοποιούν το STEM-Science, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά και μπορούν να βρεθούν σε όλες τις ομάδες σταδιοδρομίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10

62. Γράφοντας το πρώτο μου βιογραφικό

Τάξη: Στ Δημ.

Οι μαθητές:

• θα περιγράψουν τις βασικές πληροφορίες που χρειάζονται σε ένα βιογραφικό.

• θα δημιουργήσουν ένα βιογραφικό.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,   2,   3,   4,   5,   7,   9,   10,  

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

63. Έλα στην ώρα σου

Τάξη: Α Γυμν.

Students will appraise their attitudes toward punctuapty.

Students will analyze the importance of being on time and showing up to work.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  3,  10,  11

64. Επίλυση συγκρούσεων

Τάξη: Α Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσουν στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων για να μεσολαβήσουν στις διαπροσωπικές συγκρούσεις.

• θα χρησιμοποιήσουν στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων στο σχολείο και κατά τη διάρκεια εμπειριών στο χώρο εργασίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  8,  10,  11

65. Πάρε μια βαθιά ανάσα

Τάξη: Α Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσουν μια αποτελεσματική τεχνική χαλάρωσης για να αντιμετωπίσουν το άγχος.

• θα αναγνωρίσουν και θα τεκμηριώσουν τους δικούς τους δείκτες άγχους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  4,  10,  11

66. Εξερευνώντας την καριέρα μέσω της φωτογραφίας

Τάξη: Α Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα εξετάσουν πώς οι ατομικές προτεραιότητες και σκοποί επηρεάζουν τις επιλογές σταδιοδρομίας (αξίες σταδιοδρομίας).

• θα συνθέσουν πώς οι επιλογές σταδιοδρομίας μπορεί να αντιπροσωπεύουν διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικούς ανθρώπους για να επιτύχουν αξίες σταδιοδρομίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  5,  6,  9,  10

67. Η πίεση της παρέας

Τάξη: Α Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα αναγνωρίσουν τον αντίκτυπο της πίεσης των συνομηλίκων.

• θα εντοπίσει στρατηγικές για να αντισταθεί στην αρνητική πίεση των συνομηλίκων.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  8,  10

68. Διαχείριση άγχους

Τάξη: Α Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα επιδείξουν αποτελεσματικές τεχνικές διαχείρισης του άγχους.

• θα μάθουν πώς να αναγνωρίζουν διαφορετικά είδη άγχους και πώς να αντιμετωπίζουν στο σχολείο και στο χώρο εργασίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10,  11

69. Το Soundtrack της Ζωής μου

Τάξη: Α Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα εκφραστούν δημιουργικά μέσα από μουσικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

• θα κάνουν απτές συνδέσεις μεταξύ των αγαπημένων τους τραγουδιών και των δικών τους χαρακτηριστικών προσωπικότητας ή γεγονότων της ζωής τους.

• θα παρουσιάσουν προφορικά τα soundtrack τους στην τάξη και θα εξηγήσουν αυτές τις συνδέσεις.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  6,  10

70. Ένα γράμμα στον εαυτό μου

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα σχεδιάσουν τους μελλοντικούς στόχους μέσω της αυτοαναστοχαστικής γραφής.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  5,  10,  11

71. Προσομοίωση διαχείρισης χρόνου

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα επιδείξουν στρατηγικές για την αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου.

• θα συμπεράνουν πώς η αναβλητικότητα και η απόσπαση προσοχής επηρεάζουν τον χώρο εργασίας.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  3,  4,  10

72. Χειρονακτική εργασία και υπερηφάνεια

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα προσδιορίσουν κατηγορίες θέσεων εργασίας γνωστές ως επαγγέλματα «μπλε γιακά».

• θα αξιολογήσουν τις ευκαιρίες και τα πλεονεκτήματα αυτών των τύπων επαγγελμάτων ως βιώσιμες σταδιοδρομίες στην τρέχουσα αγορά εργασίας.

• θα διερευνήσουν πληροφορίες για την αγορά εργασίας και τη ζήτηση για επαγγέλματα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  10

73. Επαγγελματικό Οικογενειακό δέντρο

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα αξιολογήσουν πώς η οικογένειά τους και/ή η ευρύτερη οικογένειά τους μπορεί να επηρεάσει ή να μην επηρεάσει τις δικές τους επαγγελματικές επιλογές και αποφάσεις.

• θα πραγματοποιήσουν συνεντεύξεις για να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικά με συγκεκριμένες σταδιοδρομίες εντός της οικογενειακής ή/και της διευρυμένης οικογενειακής δομής.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  5,  10,  11

74. Οικόσημο

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητα για να εκφράσουν την αυτογνωσία.

• θα παρουσιάσει ένα οπτικό προϊόν στην τάξη.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  6,  10,  11

75. Δεξιότητες επικοινωνίας

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα επιδείξουν λεκτική επικοινωνία σε συμφωνία με τη μη λεκτική επικοινωνία τους.

• θα προβλέψουν πιθανά προβλήματα επικοινωνίας όταν η λεκτική και η μη λεκτική επικοινωνία δεν ευθυγραμμίζονται.

• θα αξιολογήσουν τη σχέση μεταξύ της λεκτικής και της μη λεκτικής επικοινωνίας των άλλων.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  10

76. Αναστοχαστική Ακρόαση

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσουν τεχνικές αντανακλαστικής ακρόασης για να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  10

77. Κοινωνική τάξη και προσαρμογή

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα επιδείξουν επίγνωση των πιθανών επιπτώσεων της κοινωνικής τάξης.

• θα αξιολογήσουν τον αντίκτυπο της πολιτιστικής γνώσης, της πολιτιστικής ευαισθητοποίησης και της ανοχής στην επιτυχία της σταδιοδρομίας.

• θα εξετάσουν τη σημασία του πολιτικού καθήκοντος/υπευθυνότητας στη δική τους κοινότητα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  8,  10,  11

78. Στερεότυπα

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα σκιαγραφήσουν διαφορετικές κατηγορίες στερεοτύπων.

• θα προβλέψουν και/ή θα περιγράψουν πώς τα στερεότυπα επηρεάζουν τους ανθρώπους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  3,  8,  10,  11

79. Στρες και Αντιμετώπιση

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα εντοπίσουν τις πηγές του άγχους στη ζωή τους.

• θα εντοπίσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αντιμετωπίσουν το άγχος.

• θα αυξήσουν την ετοιμότητα για το κολέγιο και την καριέρα επεκτείνοντας τις στρατηγικές τους για να αντιμετωπίσουν το άγχος στο σχολείο και την εργασία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  4,  8,  10,  11

80. Αυτό που πιστεύω

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν τις προσωπικές τους πεποιθήσεις και αξίες που καθοδηγούν τη ζωή και την ηθική τους.

• θα αναπτύξουν επίγνωση των πεποιθήσεων και των αξιών των συμμαθητών τους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  7,  10,  11

81. Διαχείριση χρόνου

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα αναλύσουν πώς χρησιμοποιούν το χρόνο και πώς επηρεάζει την ικανότητά τους να επιτύχουν στόχους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  3,  5,  7,  10,  11

82. Ποιός είμαι;

Τάξη: Β Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα συγκρίνουν διαφορές και ομοιότητες μεταξύ των αντιλήψεων του εαυτού τους και των αντιλήψεων από άλλους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  5,  10,  11

83. Συνεργατική σύνταξη βιογραφικού

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα αξιολογήσουν δείγματα βιογραφικών.

• θα δημιουργήσουν το δικό τους βιογραφικό.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  9,  10

84. Χάρτες στόχων

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα παρουσιάσουν ένα οπτικό προϊόν ή μια επίδειξη των αποφάσεων και των στρατηγικών που απαιτούνται για την επίτευξη των μελλοντικών εκπαιδευτικών και επαγγελματικών στόχων.

• θα δείξουν πώς να ξεπερνούν τα εμπόδια στη ζωή τους για να επιτύχουν μελλοντική επιτυχία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  4,  10

85. Ποιος είναι ο "Φίλος;"

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα συγκρίνουν και θα αντιπαραβάλουν τις δικές τους αξίες για τη φιλία με αυτές ενός συνομήλικου.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  10,  11

86. Εικονική Συνέντευξη

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα συμπληρώσουν μια γενική αίτηση εργασίας και θα συμμετάσχουν σε εικονικές συνεντεύξεις εργασίας

• θα επιδείξουν δεξιότητες συνέντευξης και θα συζητήσουν την πολιτιστική ποικιλομορφία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  7,  10

87. Τηλεφωνική επαφή

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα πραγματοποιήσουν τηλεφωνικές κλήσεις για να ρωτήσουν για πιθανές θέσεις εργασίας που ενδιαφέρουν.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  10

88. Πόροι και Εμπόδια

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα συνοψίσουν την έννοια των εμποδίων και των πόρων μέσω της ανάλυσης ενός προτύπου στη ζωή τους που βίωσε και ξεπέρασε σημαντικά μειονεκτήματα/δυσκολίες.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  4,  10

89. Τα Πέντε Πράγματα

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα εξερευνήσουν τις δικές τους εργασιακές αξίες, προτεραιότητες και ενδιαφέροντα.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  2,  6,  10

90. Από πού είμαι;

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα αναλύσουν τρόπους με τους οποίους η οικογενειακή τους ιστορία, ο πολιτισμός, η εθνικότητα και το περιβάλλον τους βοήθησε στη διαμόρφωση του ποιοι είναι σήμερα.

• θα προβληματιστούν και θα κρίνουν το μέγεθος της επιρροής που έχει το παρελθόν οι τρέχοντες στόχοι τους για το μέλλον.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  6,  7,  9,  10,  11

91. Εργασία: Μου αρέσει ή τη μισώ;

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα κάνουν συνέντευξη από ενήλικες που απασχολούνται στον κόσμο της εργασίας.

• θα συγκρίνουν και θα αντιπαραβάλουν πτυχές δουλεύοντας ιστορίες ενηλίκων.

• θα αναπτύξουν μια δήλωση αποστολής με βάση τις σκέψεις τους για τις ιστορίες.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  5,  10

92. Ο φόβος για την έρευνα

Τάξη: Γ Γυμν.

Οι μαθητές:

• θα συνοψίσουν πώς οι φόβοι μπορούν να εμποδίσουν τις αποφάσεις τους για την καριέρα, ακόμη και την προθυμία τους να την εξερευνήσουν.

• θα αναλύσουν πώς αλληλεπιδρούν οι αξίες και τα εμπόδια σταδιοδρομίας τους.

• θα ανακαλύψουν ότι μια δύσκολη οικονομία μπορεί να δυσκολέψει τη διαπραγμάτευση.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  10,  11

ΛΥΚΕΙΟ

93. Μάθε τι να κάνεις

Τάξη: Α-Β-Γ Λυκείου

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα τεσσάρων βημάτων KnowHow2GO της EducationQuest για να βρουν τη σχολή που τους ταιριάζει.

  • Δώσε πόνο! – με την καλή έννοια.

  • Ζήτησε από τους ενήλικες να σε βοηθήσουν και να σε καθοδηγήσουν για τη σχολή που θα διαλέξεις. Συνεχισε να ρωτάς μέχρι να βρεις κάποιον που θα το κάνει

  • Πίεσε τον εαυτό σου. Διάβασε πολύ στο Λύκειο και ασχολήσου με εξωσχολικές δραστηριότητες.

  • Βρες τη σωστή εφαρμογή. Εξερεύνησε επαγγέλματα που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητές σου – και στη συνέχεια ψάξε για τη σχολή που σου ταιριάζει!

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  3,  4,  5,  6,  9,  10,  11

94. Αφήνοντας μια δουλειά

Τάξη: Α Λυκ.

Οι μαθητές:

• θα υποθέσουν τη σημασία της εγκατάλειψης μιας δουλειάς με καλούς όρους.

• θα συντάξουν μια κατάλληλη επιστολή παραίτησης.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  7,  10

95. Προσωπικός οδικός χάρτης

Τάξη: Α-Β-Γ Λυκείου

Οι μαθητές:

• θα εξετάσουν τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους τους και τα πλεονεκτήματα που μπορεί να έχουν στη ζωή τους που θα τους βοηθούσαν να επιτύχουν αυτούς τους στόχους.

• θα γράψουν μια σύντομη αφήγηση εξηγώντας πώς σκοπεύουν να συνδέσουν τα προσωπικά τους περιουσιακά στοιχεία με την επίτευξη του στόχου.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  7,  10

96. Γράφω email που αξίζουν

Τάξη: Α Λυκ.

Οι μαθητές:

• θα γράψουν και θα στείλουν ένα επαγγελματικό email.

• θα επιδείξουν τη σύνταξη συμβάσεων που σχετίζονται με τη σύνταξη επαγγελματικών email.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  10

97. Απολύεσαι!

Τάξη: Α Λυκ.

Οι μαθητές:

• θα συγκρίνουν τη σχέση μεταξύ σχολικών συνηθειών και εργασιακών συνηθειών

• θα απεικονίσουν τη σχέση των δικών τους αξιών και πεποιθήσεων που σχετίζονται με τη σχολική και επαγγελματική επιτυχία.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  4,  5,  10

98. Περνώ πανεπιστήμιο

Τάξη: Γ Λυκ.

Οι μαθητές:

• θα χρησιμοποιήσει τους πόρους του EducationQuest Apply2College για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση των αιτήσεων κολεγίου για όλους στην ανώτερη τάξη.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  2,  5,   7,   9,   10,  

99. Διαχείριση των χρημάτων μου

Τάξη: Α Λυκ.

Οι μαθητές:

• θα επιδείξουν τον οικονομικό προγραμματισμό και τον προϋπολογισμό.

• θα σχεδιάσουν και θα αξιολογήσουν ένα σχέδιο κόστους ζωής με βάση τον προτεινόμενο μισθό τους.

Επαγγελματικές δεξιότητες:  1,  9,  10,  11

 
   
ΑΓ ΚΑΤ Αγωγή του Καταναλωτή: Εκπαιδευτικές δραστηριότητες για παιδιά 4-8 χρονών
ΑΓ ΚΑΤ Ιδέες και σχέδια μαθήματος για την Αγωγή Καταναλωτή
ΕΠΑΓ «Γνωρίζω τα επαγγέλματα» για την Β΄Δημοτικού

Θεωρητική εργασία

ΕΠΑΓ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ υλικού για τα Επαγγέλματα
ΕΠΑΓ Η «Εργασία»| είναι μια μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων του Patricio Plaza σε σκηνοθεσία του Santiago Grasso, η οποία έχει κερδίσει πάνω από 100 βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ. Μέσα σε λίγα λεπτά η ταινία προβάλλει την αποξένωση του ανθρώπου μέσα από
ΕΠΑΓ Our Planet: Our Business,

μια νέα ταινία για επιχειρήσεις που βασίζεται στη σειρά του Netflix Our Planet από το κανάλι του WWF International.Ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ για την παγκόσμια επιχειρηματική κοινότητα που μπορεί να είναι μια ισχυρή δύναμ

   

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΪΤ