Πλήρες εγχειρίδιο για τη χρήση αυτής της εφαρμογής
Συστήνεται να διαβάσετε μέχρι τέλους αυτές τις οδηγίες
Λίγα λόγια για την εφαρμογή
Ο τρόπος λειτουργίας αυτής της εφαρμογής είναι πολύ εύκολος. Πρώτα δίνεις τα στοιχεία που σε αφορούν ώστε να επιλεγεί η βασική σου κάρτα (ντάμα σπαθί, ντάμα κούπα, αν είσαι άνδρας - ρήγας κλπ). Αν ενδιαφέρεσαι για κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο επίσης πρέπει να δώσεις τα χαρακτηριστικά του και το έτος γέννησης ώστε τα αποτελέσματα να είναι αντιπροσωπευτικά. Επίσης διαλέγεις ποια κατηγορία σε ενδιαφέρει τα αισθηματικά ή τα οικονομικά.
Ακόμα, πρέπει να γράψεις ένα ερώτημα ή να κάνεις μια ευχή. Αυτό θα σε διευκολύνει πολύ να ερμηνεύσεις τα αποτελέσματα σχετικά με το τι πρόκειται να συμβεί. Δεν επιτρέπεται να γράψεις βωμολοχίες ή ακατανόητα πράγματα, η εφαρμογή δεν θα προχωρήσει στο ρίξιμο.
Στη συνέχεια πατάς "Ρίξιμο Χαρτιών" και εμφανίζονται οι κάρτες. Αν πατήσεις πάνω σε κάθε μία, θα δεις λίγα πράγματα για τη σημασία τους. Η τελική ανάλυση και η πρόβλεψη εμφανίζονται όταν πατάς "Εμφάνιση Ερμηνείας". Μπορείς να ρίξεις τα χαρτιά μόνο μια φορά σε κάθε φόρτωμα της σελίδας, οπότε μετά το πρώτο ρίξιμο το αντίστοιχο πλήκτρο απενεργοποιείται. Ωστόσο την ανάλυση μπορείς να την εμφανίζεις όσες φορές θέλεις. Για καλύτερα, μπορείς να αντιγράψεις την ανάλυση και να τη σώσεις σε ένα αρχείο. Πρόσεξε, αν κλείσει η οθόνη του τηλεφώνου ή ξαναφορτώσεις τη σελίδα η πρόβλεψη θα χαθεί, καί πρέπει να τα ρίξεις εκ νέου
Προσοχή ακόμα και στο εξής: Αν κάνεις ερώτημα, θα πρέπει να είναι διατυπωμένο με θετικό τρόπο. Κι αυτό γιατί ο τρόπος σύνταξης είναι δομημένος προς αυτή την κατεύθυνση κι αν ρωτήσεις αρνητικά πράγματα η απάντηση δεν θα είναι κατανοητή. Δηλαδή πρέπει να ρωτήσεις
"Θα έρθουν τα χρήματα που περιμένω;" ή "Θα τα φτιάξω με τον Γιάννη";
και όχι:
"Θα χάσω χρήματα;" ή "Έχει ο άντρας μου εξωσυγική σχέση;"
Αν τα χαρτιά απαντήσουν "ναι", τότε στην ανάλυση θα γράφει κάτι σαν "ευτυχώς η απάντηση είναι θετική και η τύχη είναι με το μέρος σου". Οπότε, όπως καταλαβαίνεις θα ήταν αστείο να ρωτήσεις αν θα χάσεις χρήματα ή αν ο άντρας σου έχει φιλενάδα και να πάρεις την απάντηση "ευτυχώς ναι".
Οπότε οι δύο ερωήσεις θα έπρεπε να διατυπωθούν ως εξής:
"Θα πάει καλά η δουλειά που ξεκίνησα;" ή "Είναι πιστός ο άντρας μου;"
δηλαδή το ΝΑΙ να ειναι η απάντηση που θέλεις και το ΟΧΙ να ειναι αυτό που απεύχεσαι.
Τέλος θα πρέπει να επισημάνουμε και το εξής: Όπως καταλαβαίνεις, το κινητό σου τηλέφωνο ή ο υπολογιστής σου είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να ξέρουν αν θα κερδίσεις χρήματα ή αν ο άντρας σου έχει φιλενάδα ή αν θα παντρευτείς. Αυτό που κάνει αυτή η εφαρμογή είναι να σου δείχνει κάποιες εναλλακτικές, να σου προσφέρει κάποιες νύξεις για να σκεφτείς μόνη σου όλα τα ενδεχόμενα και να αποφασίσεις με καθαρό μυαλό τι να κάνεις. Στην ουσία, όπως αναφέρεται και στην ανάλυση, αυτό που επιδιώκεται είναι να αναλογιστείς το πρόβλημα, να δεις τους παράγοντες που το δημιουργούν και να πάρεις απόφαση να προβείς σε όλες εκείνες τις ενέργιες που απαιτούνται ώστε να λυθεί αντί να κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια. Την ίδια δουλειά θα μπορούσε να κάνει και ένας φίλος που σε ξέρει ή ένας Σύμβουλος - φυσικά ο δεύτερος πολύ καλύτερα. Ωστόσο, επειδή τα Ταρώ περιέχουν συμπυκνωμένη σοφία αιώνων και τα ίδια προβλήματα τα έχουν αντιμετωπίσει χιλιάδες άνθρωποι πριν από σένα, οι κατευθύνσεις που δίνονται τουλάχιστον δεν πρόκειται να σε βλάψουν.
Κι αν πιστεύεις στις συμπαντικές δυνάμεις, ακόμη καλύτερα. Διάβασε τώρα την ιστορία των καρτών Ταρώ και από πού προέρχονται, αν σε ενδιαφέρει.
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΑΡΩ
Το αρχαίο και μυστικιστικό πακέτο καρτών που ονομάζεται Ταρώ ανέκαθεν προκαλούσε την περιέργεια των αμύητων. «Τι είναι οι κάρτες Ταρώ;» «Τι τα κάνει τόσο διαφορετικά από τα δικά μας τραπουλόχαρτα;» «Μπορούν πραγματικά να προβλέψουν το μέλλον;» «Μπορεί κανείς να μάθει πώς να τα διαβάζει;»
Όλοι συμφωνούν ότι τα σύγχρονα τραπουλόχαρτα προέρχονται απευθείας από ένα μέρος του Ταρώ - οι ομοιότητες είναι πολύ εντυπωσιακές για να είναι τυχαίες. Και στα δύο βρίσκουμε κάρτες με αριθμό από το ένα έως το δέκα, ακολουθούμενα από εικόνες ή φιγούρες. Και όπως ο Τζόκερ (ο μπαλαντέρ) δεν έχει καθορισμένη θέση στη σύγχρονη τράπουλα, έτσι και ο Ανόητος (ή Τρελός) στο Ταρώ δεν έχει δικό του αριθμό ή προκαθορισμένη θέση — ωστόσο υπάρχουν και τα δύο στα αντίστοιχα πακέτα.
Στην τράπουλα Ταρώ υπάρχουν 78 φύλλα, από τα οποία τα 56 (αυτά που μοιάζουν περισσότερο με τα σύγχρονα χαρτιά) χωρίζονται εξίσου σε τέσσερις Σειρές—Μπαστούνια, Κούπες, Σπαθιά, και Πεντάγωνα ή Πεντάλφα— ανάλογα με τα δικά μας Μπαστούνια, Κούπες, Σπαθιά και τα Καρό. Αυτές οι κάρτες είναι γνωστές ως Ελάσσων Αρκάνα, (ή Μικρή Αρκάνα Minor Arcana) (το arcana είναι η λατινική λέξη για τα μυστικά). Τα ονόματα της κάθε σειράς προέρχονταν από το κυρίαρχο σχέδιό της. Για παράδειγμα η σειρά με τις Κούπες εμφάνιζε Κύπελα, η Σειρά με τα Σπαθιά είχε ζωγραφισμένα πραγματικά ξίφη, τα Μπαστούνια αφορούσαν εικόνες ξύλινων ραβδιών με διάφορα φύλλα πάνω τους και ούτω καθ’ εξής.
Όπως φαίνεται στον διπλανό πίνακα με το πέρασμα των χρόνων κάποιοι λαοί διατήρησαν τις εικόνες και άλλαξαν τα ονόματα ενώ κάποιοι άλλοι διατήρησαν μόνο τα ονόματα, αλλά άλλαξαν τις εικόνες. Είναι εντυπωσιακό ότι στην Ελλάδα κρατήσαμε και τα τέσσερα ονόματα όπως είχαν στην αρχική τράπουλα του Ταρώ, παρ’ όλο που τα σχήματα πλέον δεν αντιστοιχούν στα αρχικά κι έτσι πολλοί απορούν γιατί τις καρδιές σήμερα τις λέμε «Κούπες» και τα τριφύλλια «Σπαθιά». Εντυπωσιακό επίσης είναι ότι όλοι οι λαοί άλλαξαν την «πεντάλφα» καθώς στο πέρασμα του χρόνου η έννοια συνδέθηκε με τη μαύρη μαγεία και κανείς δεν θα διακινδύνευε να περάσει από τα βασανιστήρια της Ιεράς Εξέτασης στα καλά καθούμενα, μόνο και μόνο επειδή έπαιξε μια παρτίδα χαρτιά.
Εκτός λοιπόν από τα 56 φύλλα της Μικρής Αρκάνα υπάρχουν και 22 κάρτες που ονομάζονται Μείζων Αρκάνα (ή Μεγάλη Αρκάνα, Major Arcana). Αυτές οι κάρτες περιέχουν συμβολικές φιγούρες, στοιχεία από τη φύση, τις εμπειρίες του ανθρώπου στο πνευματικό του ταξίδι, τις ελπίδες και τους φόβους του, τις χαρές και τις λύπες του.
Η Μείζων Αρκάνα, όπως φαίνεται, έχει ελάχιστη ομοιότητα με τις σύγχρονες κάρτες. Οι εικονογραφήσεις τους αντλούνται από τον θησαυρό των συμπαντικών συμβόλων και εικόνων, από τους θρύλους, τους μύθους, τις φιλοσοφίες, τις θρησκείες και τις μαγικές πεποιθήσεις της ανθρώπινης φυλής. Αναμφίβολα, οι σοφοί και οι μάντεις μέσω των οποίων πιστεύεται ότι μεταδόθηκε το Ταρώ σε περισσότερους από επτά αιώνες γνώριζαν καλά τις αστρολογικές, αριθμητικές και καβαλιστικές διδασκαλίες των αρχαίων, και όλες αυτές οι επιρροές αντικατοπτρίζονται στις κάρτες. Το Ταρώ, ωστόσο, παραμένει ένας μοναδικός και ανεξάρτητος κλάδος με τις δικές του μαντικές δυνάμεις και το δικό του πνευματικό περιεχόμενο.
Οι περισσότεροι από εμάς ενδιαφερόμαστε για την ανάλυση ενός χαρακτήρα, για το τι θα φέρει το μέλλον ή για κάποιες λύσεις σε άμεσα διλήμματα - όλα αυτά μπορούμε να τα αναζητήσουμε στο Ταρώ. Υπάρχουν όμως και εκείνοι που θα εκτιμήσουν τη βοήθεια των Ταρώ στον διαλογισμό. Όποιος ενδιαφέρεται να ψάξει μέσα του θα βρει σημαντική βοήθεια στη μελέτη αυτών των καρτών. Ο καλλιτέχνης, που ασχολείται συνεχώς με τις εικόνες και τα σύμβολα, μπορεί να αυξήσει τη δημιουργικότητά του από τη διερεύνηση της πολυδιάστατης ομορφιάς των καρτών. Ο σπουδαστής της Βίβλου θα διαπιστώσει ότι το Ταρώ φωτίζει πολλά χωρία της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης. Και δεδομένου ότι το Ταρώ είναι το κλειδί που ξεκλειδώνει τη σοφία των αρχαίων φιλοσόφων, αποκαλύπτει τα πιο βαθιά μηνύματά του στον αφοσιωμένο μελετητή και ασκούμενο.
Δεν είναι απαραίτητο, ωστόσο, να κατανοήσουμε όλα τα κρυμμένα μυστικά των καρτών με την πρώτη —ή και τη δεύτερη— ματιά. Όταν ο μαθητής είναι έτοιμος, το Ταρώ θα αρχίσει να αποκαλύπτει τα μυστήρια του. Και δεν είναι επιτακτική ανάγκη να «πιστεύετε στα χαρτιά» για να πάρετε αποτελέσματα—ούτε χρειάζεται να τα πιστέψετε τυφλά. Σε όλες τις περιπτώσεις μπορείτε να αγγίξετε τις απόκρυφες δυνάμεις του Ταρώ και να στραφείτε σε αυτό αν τύχει και βρεθείτε σε κάποιο δίλημμα.
Οι πρώτες κάρτες Ταρώ ήταν ζωγραφισμένες σε περγαμηνές ή λεπτά φύλλα από ελεφαντόδοντο, ασήμι ή ακόμα και χρυσό. Το σχέδιο για κάθε κάρτα έπρεπε να σχεδιαστεί ξανά και να χρωματιστεί με το χέρι. Ως εκ τούτου, τις κάρτες μπορούσαν να έχουν μόνο οι ευγενείς, οι οποίοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να αναθέσουν σε έναν καλλιτέχνη να ζωγραφίσει τα δικά τους, προσωπικά τραπουλόχαρτα. Συχνά η αριστοκρατία παράγγελνε κάρτες που έμοιαζαν με μέλη της οικογένειάς τους ή της αυλής του Βασιλιά.
Τελικά, έγινε διαθέσιμο χειροποίητο χαρτόνι και στη συνέχεια τα σχέδια ξεπατηκώθηκαν και ζωγραφίστηκαν με ακουαρέλες. Ακόμη πιο μετά, στη Νυρεμβέργη (περίπου το 1430), εκτυπώθηκαν από ξύλινες μήτρες με αποτέλεσμα οι πρώτες εκδόσεις να είναι χονδροειδείς και να μη διακρίνονται οι λεπτομέρειες.
Για να μειωθεί το κόστος της τράπουλας, ή ίσως και διότι η Μείζων Αρκάνα δεν χρησιμοποιούνταν στο παιχνίδι Tarroc, που παίζονταν στην Ιταλία, αυτά τα 21 φύλλα αφαιρέθηκαν από το πακέτο, όπως και οι τέσσερις βασίλισσες (ντάμες). Κάποια στιγμή αργότερα οι Ντάμες επανήλθαν και εξαφανίστηκαν οι Ιππότες. Οι τράπουλες σε αυτήν την τελευταία μορφή χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα στο ισπανικό και ιταλικό παιχνίδι Tarroc. Οι κάρτες από τη νότια Γερμανία ανέπτυξαν ένα κάπως διαφορετικό μοτίβο - κουδούνια αντί για πεντάλφες, βελανίδια για σπαθιά, φύλλα αντί για μπαστούνια και καρδιές αντί για κύπελλα.
Οι κάρτες που χρησιμοποιούμε σε αυτή την εφαρμογή είναι ένα μόνο σετ από τις πολλές που έχουν εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας του Ταρώ. Είναι αυτά που χρησιμοποιεί ο AE Waite στο βιβλίο του The Pictorial Key to the Tarot (1910) και έχουν καταστεί πρότυπο στο μεγαλύτερο μέρος του αγγλόφωνου κόσμου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΑΡΩ
Το αληθινό Ταρώ είναι ο συμβολισμός: μιλάει μια γλώσσα που προκύπτει από τη συλλογική ανθρώπινη μνήμη. Αν κατανοηθεί η εσωτερική σημασία των συμβόλων, οι κάρτες μπορούν να προσδώσουν μοναδική εσωτερική σοφία. Και παρόλο που υπάρχουν διάφορες θεωρίες για το Ταρώ και πολλές διαφορετικές εκδοχές των καρτών, καμία από αυτές δεν μπορεί να διεκδικήσει την τελική αλήθεια. Ωστόσο κάθε μια από αυτές μπορεί να συμβάλει σε κάποια πνευματική εξέλιξη.
Ως αναλογία, σκεφτείτε τους εκατοντάδες πίνακες και αγάλματα της Αφροδίτης που έχουν δημιουργηθεί ανά τους αιώνες. Η θεά εμφανίζεται με πολλές διαφορετικές μορφές, σύμφωνα με τις αντιλήψεις του ίδιου του καλλιτέχνη και την εποχή στην οποία έζησε. Ωστόσο, οι παραστάσεις διατηρούν αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά, παρόλο που όχι μόνο οι ιδέες αλλά και τα στυλ και οι μέθοδοι σχεδίασης, ζωγραφικής και γλυπτικής αλλάζουν συνεχώς.
Η προέλευση του Ταρώ είναι τόσο καλυμμένη στην ομίχλη του χρόνου που είναι φυσικό να έχουν αναπτυχθεί μύθοι και θρύλοι —ιδιαίτερα γύρω από τη Μεγάλη Αρκάνα. Η δεισιδαιμονία, η μεγάλη φαντασία και οι εικασίες έχουν προσθέσει τα δικά τους μοτίβα στην πλούσια και πολύχρωμη ταπισερί της παράδοσης των Ταρώ και, περιέργως, έχουν απλώς εμβαθύνει την αύρα της μαγείας και του μυστηρίου.
Οι Τσιγγάνοι λένε ότι η κρυφή γνώση των Ταρώ μεταφέρθηκε αρχικά από τους ανθρώπους τους από τη Χαλδαία και την Αίγυπτο στο Ισραήλ και από εκεί στην Ελλάδα. Φαίνεται αδιαμφισβήτητο ότι υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ των Ταρώ και των Τσιγγάνων στις παγκόσμιες περιπλανήσεις τους. Οι Τσιγγάνοι πράγματι περιπλανήθηκαν στην Ευρώπη την ίδια περίπου εποχή που οι κάρτες Ταρώ άρχισαν να χρησιμοποιούνται στις ακτές της Μεσογείου. Έφτασαν στην Αυστρία τον δωδέκατο αιώνα και στη Ρουμανία τον δέκατο τέταρτο. (Έχει ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η λέξη των Ούγγρων Τσιγγάνων για ένα πακέτο χαρτιών είναι «ταρ».)
Υπάρχει ένας θρύλος που λέει ότι καθώς οι ειδωλολατρικές λατρείες έπεφταν θύματα των χριστιανικών διωγμών, οι Ιεροφάντες (ιερείς των Ελευσίνιων Μυστηρίων) παρέδωσαν την προγονική τους παράδοση στους Τσιγγάνους, οι οποίοι ανέλαβαν να τη μεταδώσουν μόνο σε όσους έκριναν άξιους. Γιατί ποιος θα υποψιαζόταν ότι ένας περιπλανώμενος Τσιγγάνος ήταν ο θεματοφύλακας ενός τόσο πολύτιμου θησαυρού; Οι Τσιγγάνοι ισχυρίζονται ότι φύλαγαν επίσης τα μυστήρια που αργότερα ενσωματώθηκαν στην εβραϊκή Καμπάλα, καθώς και εκείνα του Τεκτονικού Τάγματος.
Μια από τις πιο συναρπαστικές ιστορίες που υποστηρίζουν ότι το Ταρώ προήλθε από την Αίγυπτο αναφέρει ότι μετά την καταστροφή της μεγάλης βιβλιοθήκης στην Αλεξάνδρεια, η πόλη Φεζ (στο σημερινό Μαρόκο) έγινε η πνευματική πρωτεύουσα του κόσμου,την οποία όλοι οι σοφοί ήθελαν να επισκεφθούν. Έχοντας ανάγκη να δημιουργήσουν μια κοινή γλώσσα -γιατί μιλούσαν σε πολλές γλώσσες- άρχισαν να εφευρίσκουν μια μέθοδο επικοινωνίας. Για το σκοπό αυτό, ετοίμασαν ένα εικονογραφημένο βιβλίο με άφθονα μυστικιστικά σύμβολα. Το κλειδί για τα κρυμμένα μυστικά παραδίδονταν από στόμα σε στόμα και από μυημένο σε μυημένο. Για να διατηρηθεί η μυστικότητα των μηνυμάτων τους, τα σύμβολα αναπαράχθηκαν αργότερα σε φαινομενικά αθώα χαρτιά που χρησιμοποιήθηκαν σε τυχερά παιχνίδια από πιο επιπόλαιους ανθρώπους που δεν μπορούσαν να αποκρυπτογραφήσουν την πραγματική τους σημασία.
Μια μελέτη των καρτών αποκαλύπτει επίσης μια στενή σχέση με την καβαλιστική παράδοση των αρχαίων Εβραίων. Εν ολίγοις, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποιος πραγματικά εφηύρε το Ταρώ γνώριζε αρχαίες θρησκείες και φιλοσοφίες και ενσάρκωσε πολλά από τα σύμβολά τους στις κάρτες. Ωστόσο, οι βαθύτερες συνέπειές τους μπορεί να χάθηκαν ή να κρύφτηκαν σκόπιμα κατά τη διάρκεια της εποχής που οι Τσιγγάνοι της νότιας Γαλλίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας τα χρησιμοποιούσαν ως αποδεικτικά εμπορικών συναλλαγών.
Η παλαιότερη ημερομηνία κατά την οποία έχουμε απόδειξη της ύπαρξης των καρτών Ταρώ και που εντοπίζεται στα ευρωπαϊκά μουσεία είναι το 1390, αν και η πραγματική προέλευση των καρτών λέγεται ότι χρονολογείται από τον δωδέκατο αιώνα. Στο Museo Correr στη Βενετία, υπάρχουν μερικές κάρτες που χρονολογούνται γύρω στο 1445. Το λεγόμενο σετ Minchiati, περίπου της ίδιας περιόδου, θεωρείται ότι βρίσκεται σε ιδιωτικά χέρια στο Μιλάνο.
Τον δέκατο τέταρτο αιώνα, ο Jacques Gringonneur, αστρολόγος και καβαλιστής, λέγεται ότι εφηύρε τραπουλόχαρτα για τη διασκέδαση του Καρόλου VI της Γαλλίας. Υπάρχει κάποια αμφιβολία αν αυτά ήταν πλήρεις τράπουλες Ταρώ, αλλά μπορεί κάλλιστα να υποτεθεί ότι αποτελούσαν μέρος μιας τράπουλας με αστρολογικά και καβαλιστικά σύμβολα πάνω στα οποία ο Gringonneur εργαζόταν για χρόνια.
Στην Αγγλία, το Ταρώ ήταν γνωστό κατά τη βασιλεία του Εδουάρδου Δ' (15ος αιώνας). Ο βασιλιάς απαγόρευσε την εισαγωγή των καρτών. Ωστόσο, το Ταρώ βρήκε το δρόμο του από τα καραβάνια των Τσιγγάνων στα σπίτια των ευγενών, όπου το κρατούσαν κρυμμένο από τον φόβο τιμωρίας. Μετά τη Γαλλική Επανάσταση, μια νέα πνοή ελευθερίας σάρωσε την Ευρώπη. Ιι εσωτερικές αιρέσεις και οι μυστικιστικές στοές άκμασαν για άλλη μια φορά.
Τον δέκατο όγδοο αιώνα, ο επιφανής Γάλλος λόγιος Court de Gebelin, ο οποίος ήταν ο πρώτος που πρότεινε ότι το Ταρώ μπορεί να είναι αιγυπτιακής προέλευσης, ανακάλυψε τις κάρτες Ταρώ ενώ έκανε έρευνα για τα πολύτομα έργα του. Η εκ νέου ανακάλυψη του Gebelin ήρθε σε μια εποχή που οι άνθρωποι ενδιαφέρονταν για τον Ροδοσταυρισμό, τον Τεκτονισμό, την Καμπάλα και την Αστρολογία. Το κλίμα ήταν ευνοϊκό για το Ταρώ και τον μυστικισμό του να ξαναμπούν στην απόκρυφη σκέψη της εποχής. Η «τράπουλα της Μασσαλίας», οι κάρτες που χρησιμοποιούνται συχνά ως πηγή σήμερα, προέρχονται από αυτές που απεικονίζονται στο βιβλίο του Gebelin Le Monde Primitif, που δημοσιεύτηκε το 1773.
Μετά από ένα μεγάλο διάστημα, το 1854 αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον με τη δημοσίευση του Δόγματος και της Τελετουργίας της Υπερβατικής Μαγείας του Eliphas Levi . Αυτό το βιβλίο, το πρώτο από μια σειρά απόκρυφων γραπτών του Levi, ονομάζει τα Ταρώ ως την κύρια πηγή του. Εντοπίζει μια σύνδεση μεταξύ των 22 φύλλων του Ταρώ της Μείζονος Αρκάνα και των 22 γραμμάτων του εβραϊκού αλφαβήτου. Στο βιβλίο του τοποθετεί τον ανόητο, το πρώτο φύλλο, μεταξύ των φύλλων 20 και 21, και αυτή τη σειρά ακολουθούν έκτοτε οι Γάλλοι αποκρυφιστές.
Από όλα τα παλιά σετ χαρτιών που είχαν εμφανιστεί ανά τους αιώνες, μερικά περιείχαν έως και 140 κάρτες. Ωστόσο, ήταν γενικά αποδεκτό μεταξύ των αποκρυφιστών ότι το σετ γνωστό ως Ταρώ της Μασσαλίας ήταν η πιο αγνή πηγή. Είχε τον σωστό αριθμό των 22 φύλλων της Μεγάλης Αρκάνα και τα σχέδια είχαν υποστεί λιγότερη φθορά και παραμόρφωση με την πάροδο του χρόνου.
Ο Paul Foster Case, ένας Αμερικανός, δημοσίευσε ένα εξαιρετικό βιβλίο, «Το Ταρώ, ένα κλειδί για τη σοφία των αιώνων». Ένας νέος Άγγλος συγγραφέας, ο Gareth Knight, ασχολήθηκε συστηματικά με τα Ταρώ στο δίτομο έργο του A Practical Guide to Qabalistic Symbolism (1965).
Η ακριβής τοποθέτηση του ΤΡΕΛΛΟΥ πάντα προκαλούσε πολλές συζητήσεις και εξακολουθεί να προκαλεί. Τα αγγλικά βιβλία για το θέμα έχουν δοκιμάσει διάφορες τοποθετήσεις προκειμένου να φέρουν τις έννοιες του εβραϊκού αλφαβήτου σε μεγαλύτερη ευθυγράμμιση με τις έννοιες των καρτών.
Πολλοί άλλοι σύγχρονοι μελετητές, συγγραφείς και ψυχολόγοι έχουν ενδιαφερθεί και εμπνευστεί από τη μελέτη του Ταρώ. Οι ψυχαναλυτές έχουν εξετάσει με σοβαρότητα τα σύμβολα και τη σύνδεσή τους με τις υποσυνείδητες δραστηριότητες της ανθρώπινης ψυχής. Μεταξύ εκείνων που μελέτησαν τα Ταρώ είναι ο TS Eliot, στο The Waste Land, ο Charles Williams, στο The Greater Trumps, ο William Lindsay Gresham, στο Nightmare Alley και ο PD Ouspensky, στο A New Model of the Universe.
Οι οπαδοί του διάσημου ψυχαναλυτή C.G. Jung βλέπουν στις κάρτες σύμβολα που σχετίζονται με τα αρχέτυπα του συλλογικού ασυνείδητου. Τα "Ηθικά" του Άλμπερτ Πάικ και το "Δόγμα των τελετουργιών της Σκωτίας" κάνουν αναφορά στις κάρτες. Τέλος, ακόμη και ο Thomas Troward, ιδρυτής της Νέας Σκέψης και ένας από τους πιο ξεκάθαρους εκφραστές της Επιστήμης του Νου, έχει αφιερώσει σοβαρή σκέψη στην πνευματική σημασία αυτού του «παλαιότερου βιβλίου που είναι γνωστό στον άνθρωπο».
Έτσι, παρόλο που ο ακριβής χρόνος και ο τόπος της γένεσης του Ταρώ δεν είναι σταθερά καθορισμένα, και παρόλο που το Ταρώ έχει περάσει από πολλές μεταμορφώσεις στο πέρασμα των αιώνων (και οι θρύλοι και οι μύθοι εξακολουθούν να πολλαπλασιάζονται), επιβιώνει γαλήνια, άπιαστο μερικές φορές αλλά εμπνέει, μια ζωντανή απόδειξη της αλήθειας «ότι υπάρχουν περισσότερα πράγματα στον ουρανό και τη γη ... από όσα μπορούν να ονειρευτούν» οι ανθρώπινες φιλοσοφικές προσεγγίσεις.
Το παραπάνω κείμενο είναι απόδοση με μικρές διαφοροποιήσεις και προσθήκες της εισαγωγής στο βιβλίο του Έντεν Γκρέι "Ένας πλήρης οδηγός για τα Ταρώ", που εκδόθηκε από τις Εκδόσεις Crown, τη Universe Book Club και τις εκδόσεις Bantam από το 1970 ως το 1972 σε Νέα Υόρκη, Καναδά και Λονδίνο.