|
|
|
||
Σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του ν. 4823/2021 και την υπό στοιχεία 9950/ΓΔ5/27.1.2023 (Β' 388) ΚΥΑ, η αξιολόγηση του πεδίου Α2 (παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης), διενεργείται από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας.
Από τη συνδυαστική εφαρμογή των διατάξεων αυτών προκύπτουν τα κάτωθι:
Για τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων η αξιολόγηση πραγματοποιείται με βάση:
Συγκεκριμένα αξιολογούνται τα εξής:
Σύμφωνα με τον Ματσαγγούρα,
Ο αξιολογητής, σε προγραμματισμένη συνάντηση διά ζώσης ή εξ αποστάσεως, συζητά με τον αξιολογούμενο, προγραμματίζουν και προετοιμάζουν την παρακολούθηση της διδασκαλίας/ υποστηρικτικού προγράμματος.
Κατά τη συζήτηση, διευκρινίζονται πλήρως τα τυπικά θέματα (ώρα, μέρα, τάξη, μάθημα) καθώς και θέματα, όπως ιδιαίτερη εστίαση, συμπληρωματικά στοιχεία κ.ά. Ο εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να προτείνει μαθήματα και τάξεις/το μέλος Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π ατομικά ή μικροομαδικά υποστηρικτικά προγράμματα.
Τα θέματα που θα συμφωνηθούν μπορεί να είναι κάποια από τα παρακάτω:
ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΣΤΙΑΣΗ
Στην συνάντηση προετοιμασίας της παρακολούθησης του μαθήματος ο αξιολογητής και ο εκπαιδευτικός συμφώνησαν να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στα παρακάτω ζητήματα: (επιλέξτε 6-8, ανάλογα με τη στοχοθεσία σας, το μάθημα και τις προτάσεις του αξιολογούμενου)
|
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Εκτός από τους τομείς ειδικής εστίασης που αναφέρθηκαν, σε συμφωνία μεταξύ του αξιολογητή και του εκπαιδευτικού θα περιληφθούν και οι ακόλουθες πρόσθετες πληροφορίες για να διασφαλιστεί η ολοκλήρωση και η άρτια δόμηση της αξιολόγησης: (Μεταβάλετε τον πλάγιο λόγο σε ευθύ, ανάλογα και επιλέξτε τα πιο ταιριαστά συμπληρωματικά στοιχεία)
|
ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ
(Ανάλογα με το εάν είναι η πρώτη ή η δεύτερη συνάντηση επιλέξτε τα καταλληλότερα από τα παρακάτω θέματα και περιγράψτε αναλόγως. Λ.χ. Επιπλέον αποφασίστηκε να γίνει σαφής τεκμηρίωση, με το σχέδιο μαθήματος και δείγμα εργασίας των μαθητών (1) καθώς επίσης και να εξεταστεί κατά πόσον οι στόχοι που ετέθησαν στην προηγούμενη συνάντηση έχουν επιτευχθεί (6))
|
ΟΔΗΓΙΕΣ
Συμπληρώνουμε τα πεδία ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΣΤΙΑΣΗ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ χρησιμοποιώντας κάποιες από τις προτάσεις των προηγούμενων σελίδων.
Πραγματοποιούμε με βάση αυτές την παρακολούθηση στην τάξη, κάνουμε την συζήτηση αναστοχασμού με τον εκπαιδευτικό και ολοκληρώνουμε την αξιολόγηση παίρνοντας ιδέες από τις κλείδες παρατήρησης και καταγραφής που ακολουθούν
Οι δύο πίνακες (κλείδες παρατήρησης και καταγραφής) με παρατηρούμενες δεξιότητες ανά θέμα και λειτουργούν ως εξής: Με διαφορετικό χρώμα γραμματοσειράς επισημαίνεται μια οδηγία που υποδεικνύει πόσες δεξιότητες από κάθε υπο-θέμα είναι προτιμότερο να αξιολογήσουμε. Αυτό γιατί εάν έχουμε 3-4 αξιολογήσεις δεν θα πρέπει τα κείμενα να είναι πανομοιότυπα, αλλά και διότι η φύση του διδακτικού αντικειμένου του κάθε αξιολογούμενου είναι διαφορετικό.
1. Αφού ρίξουμε μια ματιά στις προτεινόμενες δεξιότητες διαγράφουμε από τους ακόλουθους πίνακες αυτές που δεν επιθυμούμε να αξιολογήσουμε είτε διότι είναι άσχετες είτε γιατί είναι παρόμοιες.
2. Στις δεξιότητες που απόμειναν βάζουμε έναν βαθμό 1-4, ανάλογα με το πόσο καλά τα πήγε ο αξιολογούμενος.
3. Προσθέτουμε και εξάγουμε τον μέσο όρο που υποδηλώνει την γενική του επάρκεια.
4. Ταξινομούμε την κλείδα από τους μεγαλύτερους βαθμούς ανά δεξιότητα προς τους μικρότερους έτσι ώστε να διευκολυνόμαστε
5. Μελετούμε τις κλείδες παρατήρησης και φτιάχνουμε τα κειμενάκια. Κάθε δεξιότητα στις κλείδες παρατήρησης έχει τρείς παρατηρούμενες συμπεριφορές λ.χ:
Δεξιότητα x: Δημιουργεί θετικό ψυχολογικό κλίμα
|
Έτσι τα μικρά κείμενα που θα φτιάξουμε θα είναι ως εξής
Αν ο εκπαιδευτικός είναι άριστος (βαθμός 4) το κειμενάκι που θα γράψουμε, θα είναι απλή αντιγραφή και επικόλληση του παραπάνω και θα περιέχει και τις τρεις συμπεριφορές σε κατάφαση, οπότε σβήνοντας τα “enter” θα γίνει: «Δημιουργεί θετικό ψυχολογικό κλίμα, δείχνοντας φιλικότητα, προσήνεια και ενθάρρυνση, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές νιώθουν ασφαλείς και άνετα να εκφραστούν και επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση και κατανόηση προς τους μαθητές»
Αν ο εκπαιδευτικός είναι πολύ καλός (βαθμός 3) το κειμενάκι που θα γράψουμε, θα περιέχει τις δύο συμπεριφορές σε κατάφαση και τη μία (όποια επιλέξουμε) αρνητική και θα γίνει κάπως έτσι: «Δημιουργεί θετικό ψυχολογικό κλίμα, δείχνοντας φιλικότητα, προσήνεια και ενθάρρυνση και δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές νιώθουν ασφαλείς και άνετα να εκφραστούν. Ωστόσο, μερικές φορές δείχνει ελλιπή ενσυναίσθηση και κατανόηση προς τους μαθητές»
Αν ο εκπαιδευτικός είναι ικανοποιητικός (βαθμός 2) το κειμενάκι που θα γράψουμε, θα περιέχει τη μία συμπεριφορά σε κατάφαση και τις δύο (όποια ταιριάζει) αρνητικές και θα γίνει: «Κατορθώνει να δημιουργήσει θετικό ψυχολογικό κλίμα, δείχνοντας φιλικότητα, προσήνεια και ενθάρρυνση. Ωστόσο συχνά δεν μπορεί να δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές νιώθουν ασφαλείς και άνετα να εκφραστούν και δείχνει ελλιπή ενσυναίσθηση και κατανόηση προς τους μαθητές»
Αν ο εκπαιδευτικός είναι ανεπαρκής (βαθμός 1), ε, τότε ο Θεός βοηθός!
6. Μόλις φτιάξουμε όλα τα κειμενάκια οριστικοποιούμε την αξιολόγηση
7. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για την αναστοχαστική λειτουργία σε κάθε πεδίο
ΚΛΕΙΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ
ΒΑΘΜΟΣ 1-4 |
|
Δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη (αξιολογήστε 4 ή περισσότερες δεξιότητες, διαγράφοντας τις υπόλοιπες) |
|
1 Ενθαρρύνει τη θετική αλληλεπίδραση
|
|
2 Δημιουργεί θετικό ψυχολογικό κλίμα
|
|
3 Δημιουργεί θετικό μαθησιακό κλίμα
|
|
4 Ενεργοποιεί τη συμμετοχή των μαθητών
|
|
5 Επιβλέπει και ανατροφοδοτεί με παιδαγωγικό τρόπο
|
|
6 Ενθαρρύνει την αμοιβαία εμπιστοσύνη και τον σεβασμό
|
|
7 Περιμένει το καλύτερο από τους μαθητές
|
|
8 Σέβεται την αξιοπρέπεια των μαθητών
|
|
Εμπλοκή στη μαθησιακή διαδικασία (αξιολογήστε 3 ή περισσότερες δεξιότητες, διαγράφοντας τις υπόλοιπες) |
|
9 Ενθαρρύνει την ενεργή συμμετοχή
|
|
10 Ενισχύει την ενεργή συμμετοχή περισσοτέρων μαθητών
|
|
11 Ενισχύει την κοινωνική αναγνώριση και αποδοχή
|
|
12 Επιδεικνύει αυξημένη αποτελεσματικότητα
|
|
Πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας (αξιολογήστε 2 ή 3 δεξιότητες, διαγράφοντας τις υπόλοιπες) |
|
13 Αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τα προβλήματα πειθαρχίας
|
|
14 Αντιμετωπίζει τα προβλήματα πειθαρχίας με αξιοπρέπεια
|
|
15 Επιδεικνύει δικαιοσύνη και αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση προβλημάτων πειθαρχίας
|
|
16 Απαντά σε προβλήματα πειθαρχίας επιτυχημένα
|
|
Επίλυση διαφορών (αξιολογήστε 2 δεξιότητες, διαγράφοντας την τρίτη) |
|
17 Προλαμβάνει και διαχειρίζεται τα προβλήματα συμπεριφοράς
|
|
18 Καλλιεργεί δεξιότητες αυτορρύθμισης
|
|
19 Συμβάλλει στην ανάπτυξη θετικών διαπροσωπικών σχέσεων
|
|
Διαχείριση συγκρούσεων (αξιολογήστε μόνο μία ή και τις δύο από τις παρακάτω δεξιότητες) |
|
20 Διαχειρίζεται τις διαφορές και τις συγκρούσεις
|
|
21 Προλαμβάνει την εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς
|
|
Αποδοχή της διαφορετικότητας (αξιολογήστε μόνο μία ή και τις δύο από τις παρακάτω δεξιότητες) |
|
22 Αναγνωρίζει και αποδέχεται τη διαφορετικότητα
|
|
23 Αντιμετωπίζει τις διαφορετικές ανάγκες που έχει κάθε μαθητής
|
|
Μέσος όρος Παιδαγωγικού κλίματος: |
Κλείδα αξιολόγησης αναστοχαστικών δεξιοτήτων.
ΒΑΘΜΟΣ 1-4 |
|
1. Διαχείριση παιδαγωγικού κλίματος: |
|
|
|
2. Κριτική επανεξέταση πρακτικών: | |
|
|
3. Εντοπισμός προβληματικών σημείων: | |
|
|
4. Υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων: | |
|
Επισήμανση: Εάν χρησιμοποιηθούν με σύνεση και δημιουργικότητα οι παραπάνω αξιολογικές κρίσεις, όχι μόνο μπορούν να αντικατοπτρίσουν την πραγματικότητα, αλλά και να βοηθήσουν στη δημιουργία τουλάχιστον 6 διαφορετικών αξιολογήσεων, με ανασυνδυασμό των δεξιοτήτων.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ
Ακολουθούν τέσσερις γενικές παράγραφοι αξιολόγησης από τις οποίες θα επιλέξετε μία για να βάλετε στο θέμα «Παιδαγωγικό κλίμα»
Ακολουθούν τέσσερις γενικές παράγραφοι αξιολόγησης από τις οποίες θα επιλέξετε μία για να βάλετε στο αντικείμενο «Παιδαγωγικό κλίμα»
Μη ικανοποιητικό: Κατά τη διάρκεια της περιόδου παρατήρησης, ο εκπαιδευτικός δυσκολεύτηκε να δημιουργήσει θετικές σχέσεις και αλληλεπιδράσεις μέσα στην τάξη. Υπήρχε αισθητή η απουσία κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού, που οδήγησε σε περιορισμένη επαφή μεταξύ του εκπαιδευτικού και των μαθητών, καθώς και μεταξύ των ίδιων των μαθητών. Τα προβλήματα πειθαρχίας είτε δεν προλήφθηκαν αποτελεσματικά είτε αντιμετωπίστηκαν με αδιαφορία, με αποτέλεσμα ένα χαοτικό μαθησιακό περιβάλλον. Οι απαντήσεις του εκπαιδευτικού στις συγκρούσεις ήταν δυσανάλογες και μερικές φορές αναποτελεσματικές, χωρίς την απαραίτητη παιδαγωγική προσέγγιση. Επιπλέον, υπήρξε ελάχιστη αναγνώριση και αποδοχή της διαφορετικότητας, εμποδίζοντας την ανάπτυξη μιας ατμόσφαιρας στην τάξη χωρίς αποκλεισμούς.
Ικανοποιητικό: Ο εκπαιδευτικός έδειξε ένα ικανοποιητικό επίπεδο δημιουργίας θετικού ψυχολογικού κλίματος για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας εντός της τάξης. Έγινε αξιοσημείωτη προσπάθεια καλλιέργειας αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού μεταξύ αυτού και των μαθητών, αν και δεν διατηρήθηκε με συνέπεια. Απέτρεψε κάποια προβλήματα συμπεριφοράς, αλλά η επίλυση συγκρούσεων και διαφορών δεν ήταν πάντα αποτελεσματική. Αν και υπήρχε ένα αποδεκτό επίπεδο αναγνώρισης και αποδοχής της διαφορετικότητας, δεν δόθηκε υψηλή προτεραιότητα στις σχετικές ενέργειες. Πάντως σημαντικός αριθμός μαθητών συμμετείχε ενεργά στις μαθησιακές διαδικασίες, συμβάλλοντας σε μια γενικά θετική ατμόσφαιρα στην τάξη.
Πολύ Καλό: Προχωρώντας πέρα από το ικανοποιητικό επίπεδο, ο εκπαιδευτικός τα κατάφερε πολύ καλά στη διαμόρφωση ενός διακριτού κλίματος θετικών διαπροσωπικών σχέσεων εντός της τάξης. Ένα υψηλό επίπεδο αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού ήταν εμφανές, συμβάλλοντας σημαντικά σε ένα θετικό μαθησιακό περιβάλλον. Η πρόληψη και η διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και συγκρούσεων αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία, επιδεικνύοντας μια σαφή πρόθεση προς τον σεβασμό της αξιοπρέπειας των μαθητών. Επίσης ήταν εμφανείς κάποιες ολοκληρωμένες δράσεις κοινωνικής αναγνώρισης και αποδοχής πολιτιστικών και ατομικών διαφορών ήταν εμφανείς, δημιουργώντας ένα σχολικό περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς. Επιπλέον, ένας αυξημένος αριθμός μαθητών συμμετείχε ενεργά στις δραστηριότητες της τάξης, αποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού στη συμμετοχή ολόκληρης της τάξης.
Άριστα : Πέρα από το πολύ καλό επίπεδο, ο εκπαιδευτικός επέδειξε μια εξαιρετική ικανότητα να καλλιεργεί δεξιότητες αυτορρύθμισης στην κοινωνική και μαθησιακή συμπεριφορά των μαθητών. Υπήρξε καθοριστική η συμβολή του στην ανάπτυξη στάσεων και ικανοτήτων για κοινούς στόχους, διαχείριση συγκρούσεων και κοινές δράσεις. Ο εκπαιδευτικός όχι μόνο εντόπισε αποτελεσματικά κρίσιμα γεγονότα και προβληματικά σημεία αλλά διατύπωσε και κατάλληλες προτάσεις για τη βελτίωσή τους. Ήταν εμφανής η βαθιά κατανόηση των συνεπειών που έχει το παιδαγωγικό κλίμα στη μάθηση και την κοινωνική ανάπτυξη κάποιων συγκεκριμένων μαθητών. Επιπρόσθετα, ο εκπαιδευτικός αναζήτησε και εφάρμοσε ενεργά σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές, ενισχύοντας σημαντικά το παιδαγωγικό κλίμα και προάγοντας την ισότητα στην εκπαίδευση στο πλαίσιο ενός σχολείου χωρίς αποκλεισμούς.
Ακολουθούν τέσσερις γενικές παράγραφοι αξιολόγησης από τις οποίες θα επιλέξετε μία για να βάλετε στο θέμα «Αναστοχασμός»
Μη ικανοποιητικό : Ο εκπαιδευτικός επέδειξε έλλειψη ικανότητας να αναστοχαστεί το παιδαγωγικό κλίμα της τάξης και να αναθεωρήσει κριτικά τις πρακτικές του κατά την περίοδο αξιολόγησης. Η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτη, με ελάχιστη προσοχή στις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Ο εντοπισμός του προβλήματος και η επιλογή των κατάλληλων στρατηγικών για βελτίωση απουσίαζαν ιδιαίτερα. Οι προβληματισμοί του εκπαιδευτικού ήταν επιφανειακοί και δεν συνέβαλαν στη συστηματική βελτίωση των πρακτικών του ή του παιδαγωγικού κλίματος της τάξης.
Ικανοποιητικό : Ο εκπαιδευτικός επέδειξε ικανοποιητικό επίπεδο προβληματισμού, κριτικής εξέτασης και αυτοαξιολόγησης πρακτικών που σχετίζονται με το παιδαγωγικό κλίμα και τις σχέσεις στην τάξη. Ταυτόχρονα υπήρξαν ενδείξεις εντοπισμού του προβλήματος αλλά μέτριο ενδιαφέρον για τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, και η διαδικασία δεν διέθετε συστηματική προσέγγιση. Η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού συνέβαλε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο κατανόησης των προβληματικών σημείων στη διαχείριση της τάξης, ωστόσο υπάρχει ακόμη περιθώριο βελτίωσης στην υιοθέτηση μιας πιο συστηματικής προσέγγισης στον αυτοστοχασμό.
Πολύ καλό : Ο εκπαιδευτικός έχει σημαντικές δεξιότητες αυτοκριτικής, και επέδειξε αυξημένη ικανότητα ερμηνείας κρίσιμων γεγονότων και προβληματικών σημείων στη διδασκαλία και την παιδαγωγική εργασία. Διατυπώνει με συνέπεια κατάλληλες προτάσεις για βελτίωση, επιδεικνύοντας υψηλότερο επίπεδο δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων. Η προχωρημένη κατανόηση των συνεπειών που έχει το παιδαγωγικό κλίμα στη μάθηση και την κοινωνική ανάπτυξη του κάθε μαθητή ξεχωριστά ήταν εμφανής. Η διαδικασία αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού επεκτάθηκε πέρα από τις συνήθεις εκτιμήσεις, αντανακλώντας μια βαθύτερη προθυμία για συνεχή βελτίωση.
Άριστα : Έχοντα προχωρήσει πέρα από το πολύ καλό επίπεδο, ο εκπαιδευτικός επέδειξε μια εξαιρετική ικανότητα να αναζητά και να εφαρμόζει σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές που όχι μόνο βελτίωσαν το παιδαγωγικό κλίμα της τάξης αλλά και προώθησαν την ισότητα στην εκπαίδευση στο πλαίσιο μιας συνεκπαίδευσης σχολείο. Οι δεξιότητες αυτορρύθμισης της κοινωνικής και μαθησιακής συμπεριφοράς των μαθητών καλλιεργήθηκαν αποτελεσματικά μέσω μιας στοχαστικής και αυτοκριτικής προσέγγισης. Ο εκπαιδευτικός επέδειξε καθοριστική συμβολή στην ανάπτυξη στάσεων και ικανοτήτων για κοινούς στόχους, διαχείριση συγκρούσεων και κοινές ενέργειες. Η διαδικασία αυτοαξιολόγησης ήταν ενδελεχής, συστηματική και παίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της συνεχούς βελτίωσης τόσο στις διδακτικές πρακτικές όσο και στο παιδαγωγικό κλίμα της τάξης.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - ΜΕΡΟΣ Α2
Συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία και πατήστε το πλήκτρο "Εκκίνηση αξιολόγησης"
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ |
1η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ |
2η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ |
||
ΔΗΜΟΣ: |
ΤΑΞΗ / ΤΜΗΜΑ : | |||
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: |
ΜΑΘΗΜΑ : | |||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ: |
ΗΜΕΡΑ : |
|||
ΩΡΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ: |
ΩΡΑ : |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ | ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ |
ΕΠΩΝΥΜΟ: |
||
ΟΝΟΜΑ: |
||
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΤΡΟΣ |
||
ΑΜ: |
||
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: |
||
EMAIL: |
||
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: |
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων, αυτά τα στοιχεία καθώς και τα στοιχεία της αξιολόγησης δεν αποθηκεύονται πουθενά. Συνεπώς, πρέπει απαραίτητα να κατεβάζετε το αρχείο με την περιγραφική αξιολόγηση που θα δημιουργηθεί. Διαφορετικά πρέπει κάθε φορά να δίνετε τα στοιχεία εξ αρχής
Στη συνέχεια, συμπληρώστε τα απαιτούμενα στοιχεία για κάθε μια από τις δύο προγραμματισμένες παρακολουθήσεις. Μπορείτε να επιλέγετε τις ίδιες ή διαφορετικές δεξιότητες προς αξιολόγηση σε κάθε μια. Η δεξιότητα που αξιολογείται και στην άλλη παρακολούθηση σημειώνεται με έναν αστερίσκο [*]. Πρέπει να επιλέξετε δεξιότητες ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ παρακολουθήσεις για να ενεργοποιηθεί το πλήκτρο της αξιολόγησης πιο κάτω.
Επίσης, μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ και το πρόγραμμα θα επιλέξει στην τύχη κάποιες δεξιότητες. Μπορείτε να πατήσετε όσες φορές θέλετε το πλήκτρο μέχρι να μείνετε ικανοποιημένοι με την επιλογή. Επίσης μπορείτε στη συνέχεια να προσθαφαιρέσετε δεξιότητες και μόλις τελειώστε πατήστε το πλήκτρο "Aξιολόγηση A2" πιο κάτω στη σελίδα
ΕΣΤΙΑΣΗ Επιλέξτε σε ποιους από τους παρακάτω τομείς συναποφασίαστε με τον/την αξιολογούμενο/η εκπαιδευτικό να εστιάσετε κατά τη διάρκεια των παρακολουθήσεων του μαθήματός τους προκειμένου να αξιολογήσετε το εκπαιδευτικό κλίμα της τάξης |
||
|
|
|
|
|
|
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Επιλέξτε ποια επιπλέον στοιχεία θα ληφθούν υπόψη κατά τη διάρκεια της παρατήρησης ή/και της αναστοχαστικής συνεδρίας
ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ
Επιλέξτε έάν υπάρχουν λοιπά θέματα που σκοπεύετε να λάβετε υπόψη κατά τη διάρκεια της παρατήρησης ή/και της αναστοχαστικής συνεδρίας
ΣΟΣ: Μερικές ακόμη πολύ εξυπηρετικές εφαρμογές:
1. Εφαρμογή περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών στα μαθήματα του τριμήνου. (Παρέχει δωρεάν και την διδακτέα ύλη κάθε τριμήνου ανά τάξη και μάθημα, βασισμένη στο νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα)
2. Εφαρμογή περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
3. Αυτόματη Δημιουργία τεστ μαθηματικών για όλες τις τάξεις. Εκατομμύρια ασκήσεις και προβλήματα
Με ελάχιστα κλικ παίρνετε μια πολυσέλιδη, εμπεριστατωμένη και βασισμένη στην τελευταία λέξη της Παιδαγωγικής περιγραφική αξιολόγηση, διαφορετική για κάθε μαθητή.
Απαλλαγείτε από την γραφειοκρατική διαδικασία εβδομάδων σε μόλις 15 λεπτά!
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΪΤ