Αυτό το σάιτ χρησιμοποιεί Κώδικα Καταγραφής (ΚωK ή cookies)  κυρίως για προβολή διαφημίσεων της Google  - Μάθετε περισσότερα...

Επιμέλεια ιστοχώρου Διον.Κ.Παρούτσας

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσαρμοσμένη αναζήτηση
 
   
   

 

 

 

 

 

 

 
   
   

Περιεχόμενα Ενότητας

Περιεχόμενα Ιστοχώρου

 Καθημερινή Διδακτική Πρακτική

 Η λειτουργία του Μονοθέσιου Σχολείου

 Η διδακτική των μαθημάτων στα ολιγοθέσια σχολεία

Κατανομή του χρόνου στα ολιγοθέσια και μονοθέσια σχολεία

Προγραμματισμός ευέλικτης ζώνης και ένταξη στο πρόγραμμα

Η διατήρηση της Πειθαρχίας στην τάξη

 Αυτόνομες Ενότητες

 Επιστημονικά   Θέματα

Διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας

Διδακτική της Γλώσσας

Πειράματα και διευκρινήσεις στα Φυσικά

Διδακτική της Ιστορίας

 Οδηγίες για τη διδασκαλία της έκθεσης

Οδηγός για τη σύνταξη ενός βασικού δοκιμίου

Διδακτική των Φυσικών Επιστημών

Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης

Γίνετε ποιητές: Στοιχεία στιχουργικής

Συγκριτική Παιδαγωγική

Μια έρευνα πάνω στη γνωστική ανάπτυξη

Ψυχολογία

Ειδική Αγωγή

Στασιμότητα και απόρριψη του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο

Αναζήτηση πληροφοριών στον παγκόσμιο ιστό

Επιθετικότητα στο σχολείο

Ύλη για Διδασκαλεία & Εξετάσεις

Εξεταστέα Ύλη  για τα Διδασκαλεία

Σημειώσεις Διδακτικής

Σημειώσεις Ψυχολογίας

Σημειώσεις Λογοτεχνίας

Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Τι σημαίνει διαχείριση της Αλλαγής

Η ψυχολογία των κινήτρων

Ευέλικτη Ζώνη

Θεωρητικό Υπόβαθρο

Project Φωτογραφία

Τα προαιρετικά προγράμματα γενικά

Σχέδιο Εργασίας: Ο μήνας Ιανουάριος

Σχέδιο Εργασίας: "ΑΓΓΕΙΑ: Από το χτες στο σήμερα" 

Η Ευέλικτη Ζώνη στο Νηπιαγωγείο

 

Οι φυσικές γλώσσες - Κοινά χαρακτηριστικά

 

Κεφ. 4  Τεχνητή Νοημοσύνη

Λέγοντας "τεχνητή νοημοσύνη" εννοούμε την μελέτη της νοημοσύνης και συγκεκριμένα της ευφυούς συμπεριφοράς, αλλά και τη δημιουργία μιας μηχανής, η οποία να αναπαράγει τις ανθρώπινες νοητικές δραστηριότητες για επίλυση προβλημάτων και για την διεκπεραίωση άλλων γνωστικών λειτουργιών.

Θα μπορούσε, δηλαδή, να χαρακτηριστεί ως ο κλάδος της Γνωστικής Ψυχολογίας για τις σκεπτόμενες μηχανές.

Στην δεκαετία του 1950 οι εργασίες των Newell - Simon και Shaw, υπήρξαν καθοριστικές για την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, για την δημιουργία δηλ. των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Οι επιστήμονες αυτοί, επιδίωξαν πρώτον να μελετήσουν την νοημοσύνη, όχι σε επίπεδο φυσιολογίας, αλλά σε λειτουργικό επίπεδο και δεύτερον να αποδείξουν ότι  τα προγράμματα της τεχνητής νοημοσύνης θα πρέπει να επιτρέπουν εναλλακτικές μεθόδους για προσέγγιση και λύση ενός προβλήματος. Θέλησαν δηλαδή, να φτιάξουν τη σκεπτόμενη μηχανή με την έννοια της αναπαραγωγής της γνωστικής συμπεριφοράς.

Ο Simon υποστήριξε ότι η επεξεργασία που γίνεται από τον νου και από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τροφοδοτείται από παρόμοια σύμβολα και στηρίζεται στην επεξεργασία των συμβόλων αυτών.

Δεν παύουν όμως να υπάρχουν και σημαντικές διαφορές ανάμεσα στον ανθρώπινο νου και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, οι οποίες είναι:

1) Η ανθρώπινη γνωστική λειτουργία βασίζεται τόσο στο γνωστικό όσο και στο βιολογικό σύστημα, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη βασίζεται στη λειτουργία μόνο του γνωστικού συστήματος.

2) Οι άνθρωποι έχουν συναίσθηση της γνωστικής λειτουργίας τους, στην επεξεργασία των πληροφοριών, ενώ οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές δεν έχουν.

Τελειώνοντας, σωστό είναι να προσθέσουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη, ακμάζει  ιδιαίτερα στην εποχή που ζούμε και βοηθάει τον άνθρωπο στην επίλυση σημαντικών και δύσκολων προβλημάτων. Αλλά δεν παύει ν' αποτελείται από μηχανές, οι οποίες κατασκευάστηκαν από τον άνθρωπο και δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια του ανθρώπινου νου, κάτι που ενισχύει την υπεροχή μας πάνω σ' αυτές.(10)

   
           
     
 

Επισκέψεις μέχρι 1-1-2004: 12.500  Επισκέψεις από 1-1-2004: