Η εκπαίδευση στο Δημοτικό σχολείο
Επιμέλεια Ιστοχώρου: Διον. Κ. Παρούτσας
Προάγοντας την Προστασία του Παιδιού (από έκδοση του ΚΕΘΕΑ εγκεκριμένη από το Π.Ι.)
Ενότητα 4. Μαθαίνω καινούριες δεξιότητες
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ||
ΤΙΤΛΟΣ |
4.3 Μαθαίνω να διαπραγματεύομαι |
|
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ | 45 - 60 λεπτά | |
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 | Βρίσκομαι σε αδιέξοδο | |
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 | Ομαδικά κολάζ. Ομαδική συζήτηση. Τι θα πει διαπραγματεύομαι; Κάποιες αρχές αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης | |
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 | Συνεχίζουμε σε ομάδες. Καλλιεργούμε την ικανότητα διαπραγμάτευσης. Διάφορες ιστορίες. | |
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | Συζήτηση και ανταλλαγή. Ερωτήσεις κλειδιά. Αξιολόγηση στεκόμαστε σε ένα διάγραμμα. | |
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ |
Τα παιδιά να κάνουν πρακτική εφαρμογή της νέας δεξιότητας επιλέγοντας ένα περιστατικό: στο σχολείο, στο σπίτι, να κρατήσουν σημειώσεις και να το αναφέρουν στην τάξη στο επόμενο μάθημα. |
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ |
Η διαδικασία απόκτησης και καλλιέργειας μιας νέας δεξιότητας απαιτεί χρόνο. Η ικανότητα να μπορούμε να διαπραγματευόμαστε καλά, να μπορούμε να είμαστε λογικοί και να μπορούμε να παρουσιάσουμε επιχειρήματα, υπέρ ή κατά, για διάφορα θέματα και πρόζας, είναι μια δεξιότητα που πρέπει να καλλιεργηθεί κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας και της εφηβείας. Αυτό το μάθημα είναι εισαγωγικό μονάχα. |
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Να βοηθήσει τα παιδιά:
|
ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ |
|
ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ζητήστε από τα παιδιά να μαζέψουν εικόνες από εφημερίδες και περιοδικά με περιστατικά που αφορούν σε διαπραγματεύσεις και να τις φέρουν στην τάξη. Εναλλακτικές δραστηριότητες Τα παιδιά θα μπορούσαν:
|
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ |
λέω αυτό που πιστεύω • διαπραγματεύομαι • μιλάω • ζυγίζω (την κατάσταση) • εκφράζω • δίνω και παίρνω • συμφωνώ • παρουσιάζω τα επιχειρήματα μου • είμαι λογικός • συζητώ • συζητώ για κάτι • μια άποψη υπέρ και κατά • ακούω • διαφωνώ • όλοι είναι χαρούμενοι • συμβιβάζομαι • συμφωνία • μιλώ εμπιστευτικά • γνωρίζω τα γεγονότα |
|
Επισκέψεις από 1-1-2005:
Βιβλιογραφική αναφορά σε αυτή τη σελίδα:
ΚΕΘΕΑ 1998
Περιεχόμενα ενότητας |
Οδηγίες Χρήσης του Προγράμματος "Δεξιότητες για παιδιά του Δημοτικού" |
Βασικά Μαθήματα |
Ενότητα 1 Εγώ Ένας ξεχωριστός άνθρωπος |
Ενότητα 2 Ένας από τους πολλούς Συνυπάρχω με τους άλλους, δημιουργώ, διαλύω, διατηρώ σχέσεις |
Ενότητα 3 Συναισθήματα και αισθήματα Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων Αντιμετώπιση έντονων συναισθημάτων |
Ενότητα 4 Μαθαίνω καινούριες δεξιότητες |
Ενότητα 5 Αντιμετωπίζω προκλήσεις |
Ενότητα 6 Προσέχω τον εαυτό μου Πότε ένα μυστικό δεν είναι μυστικό; |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΪΤ
Αυτό το σάιτ χρησιμοποιεί Κώδικα Καταγραφής (ΚωΚ ή cookies) κυρίως για την προβολή διαφημίσεων από την Google Μάθετε περισσότερα...