Βιβλιογραφία
Ελληνική:
-
Βαρνάβα-Σκούρα Τζέλα (2008) «Παιδαγωγικές δράσεις και διδακτικές προσεγγίσεις σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον». Το παράδειγμα του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, εκδόσεις Ντουντούμη.
-
Ευαγγέλου Ο.(2003), «Η γλωσσική εκπαίδευση των αλλοδαπών στην Ελλάδα, την Αγγλία και την Αυστραλία», Νέα Παιδεία, τεύχος 105, σελ. 35-55.
-
Ευαγγέλου Ο.(2007), «Διαπολιτισμικά Αναλυτικά Προγράμματα», Τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα
-
Κοιλιάρη Α.(2003), «Δίγλωσσοι εκπαιδευτικοί στην ελληνική πολυπολιτισμική τάξη. Εμπειρίες, σκέψεις, προβληματισμοί», στο Μητακίδου Σ. & Τρέσσου Ευ., (επιμέλεια), Εκπαιδευτικοί μιλούν σε εκπαιδευτικούς για τις εμπειρίες τους. Εκπαίδευση γλωσσικών μειονοτήτων, (α΄ έκδοση), Παρατηρητής, Θεσσαλονίκη
-
Λιάμπας,Τ. – Τουρτούρας, Χ.(2010) «Διαπολιτισμικά Λύκεια Θεσσαλονίκης», Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, τχ. 57, σς. 79-102
-
Μπιλάλη Α. (2008), «Συγκριτική Προσέγγιση των Εκπαιδευτικών Συστημάτων Ελλάδας –Ουγγαρίας – Σουηδίας, στο παράδειγμα της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Πατρών, ΠΤΔΕ
-
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2004), «Δομή και Οργάνωση Εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη», InternationalAssociationUniversities, , Αθήνα
-
Σκούρτου Ε., Βρατσάλης Κ. & Γκόβαρης Χ.(2004), «Μετανάστευση στην Ελλάδα και Εκπαίδευση: Αποτίμηση της υπάρχουσας κατάστασης-Προκλήσεις και Προοπτικές βελτίωσης», Πρόγραμμα 5-Εμπειρογνωμοσύνη, ΙΜΕΠΟ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ξενόγλωσση:
-
Halldén K. (1997), «The Swedish educational system and classifying education using the ISCED‐97»
-
Ministry of Education and Research, March 2008, «Funding of the Swedish school system», Fact Sheet, Regeringskansliet
-
Uppsalakommun 2013, Områdesfakta
-
De Bono E., 1985, «Six Thinking Hats: An Essential Approach to Business Management». Little, Brown, & Company. ISBN 0-316-17791-1
-
Costa A. L. and Kallick B. (2000), « Discovering and Exploring Habits of Mind: A Developmental Series», Association for Supervision and Curriculum Development in Alexandria
-
Whimbey, A. and Whimbey L. S. (1975), «Intelligence Can Be Taught». New York: Lawrence Erlbaum, Associates
-
Swedish Ministry of Education and Science «Curriculum for the compulsory school, preschool class and the leisure-time centre 2011», Skolverket; Ch.2, p.16, Stockholm, ISBN: 978-91-86529-58-1
-
Alberts W. (2010) «The academic study of religions and integrative religious education in Europe», British Journal of Religious Education
-
Berglund J. (2010), «Global questions in the classroom: the formulation of Islamic Religious Education at Muslim schools in Sweden», Discourse: Studies in the Cultural Politics of Εducation Vol. 32, No. 4
-
Swedish Ministry of Education and Science (1995), «Skolverket: Syllabi for the Compulsory School»
-
«Tonåringenochlivsfrågorna. Elevattityderochundervisningeni livsåskådning ochetikpågrundskolanshögstadium», SÖ-förlaget, Stockholm 1969
-
Almén, Edgar (1994), «Frestelserochvägmärkenförundervisningenomkristendomen». Almén, Edgar, Furenhed, Ragnar & Hartman, Sven G, Attundervisaom religion, livsfrågorochetikiskolan (SkapandeVetande Nr 26), Linköpingsuniversitet
-
EURYDICE, (2006/07) «The Information Database on Education Systems in Europe, The Education System in Sweden», European Commission
-
Björklund, A., Clark, M., Edin, P., Fredriksson, P. & Krueger, A.(2006) «The Market Comes to Evaluation in Sweden: An Evaluation of Sweden΄s Surprising School Reforms»
-
Almén Ε. και Øster H. C., (2000), «Religious Education in Great Britain, Sweden and Russia», Texts from the PETER Project
Ηλεκτρονικές πηγές
-
Παπαδόπουλος Στ., (2011), «Το νομοθετικό πλαίσιο της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Μια ιστορική αναδρομή από το 1913 ως σήμερα», ανακτήθηκε την 15-5-2012 από https://www.diapolis.auth.gr/diapolis_files/nomothetikoplaisio.diapolitismikis.pdf
-
Παρούτσας, Δ., Κ.(2013), «Μετανάστευση και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στην Ελλάδα», ανακτήθηκε από https://www.paroutsas.gr/diapolit.htm στις 1/6/2014
-
Χριστοδούλου Θ., (2012) «Μετανάστες και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στην Ελλάδα», ανακτήθηκε την 2-2-2012 από https://www. diapolis.auth.gr/diapolis_files/drasi9/ypodrasi9.2b/1vathmia/keimena/
-
ABA (Εφαρμοσμένη Ανάλυση της συμπεριφοράς) https://www.autismdikepsy.gr/el/page/intervention/aba/ όπως ανακτήθηκε στις 12/4/2014.
-
Holistic Education, όπως ανακτήθηκε στις 12.4.2014 από https://en.wikipedia.org/wiki/Holistic_education
-
Stenhagen, όπως ανακτήθηκε από την Wikipedia, https://sv.wikipedia.org/wiki/Stenhagen
-
https://skola.uppsala.se/sv/Stenhagenskolan/Stenhagenskolan/
-
https://www.swedenabroad.com/SelectImageX/165193/Funding-the-swedish-school-system-080403[1].pdf
-
https://sweden.se/society/education-in-sweden/
-
https://www.ibe.unesco.org/fileadmin/user_upload/archive/Countries/WDE/2006/WESTERN_ EUROPE/Sweden/Sweden.htm
-
https://en.wikipedia.org/wiki/S%C3%A1mi_school_(Sweden)
-
https://www.spsm.se
-
https://www.youtube.com/watch?v=LdsmFb3odCQ
-
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%BF%CF%85%CE%B7%CE%B4%CE%AF%CE%B1
-
www.eftre.net
-
https://www.youtube.com/watch?v=LdsmFb3odCQ
-
https://www.grsr.gr/preview.php?c_id=411]
-
https://thriskeftika.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7082.html
-
https://www.gottsundaskolan.uppsala.se
-
https://www.edchange.org/multicultural/papers/caleb/multicultural.html
-
https://seminardoukas.wikispaces.com/file/view/11_%CE%94%CE%9C_Bloom_S.pdf
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Six_Thinking_Hats
-
https://www.netschoolbook.gr/epimorfosi/multiple-intell.html
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Holistic_education
-
https://www.autismdikepsy.gr/el/page/intervention/aba/
-
https://www.edu.fi/planera/forskoleundervisning/om_barns_sprak/sprakstodjande_aktiviteter/arbetsmetoder/ bornholmsmodellen
|